V utorok som si objednal PSP Go na eshope obchodny-dom.sk. Dneska mi došlo, celý natešený otvorím krabicu a... nič. V krabici sú návody, zabalená nabíjačka aj kábel, ale priehradka na PSP je proste prázdna. Volal som im, vraj mám napísať na reklamačné oddelenie. Už som tam napísal a zatial som nedostal odpoveď. Balík nebol nijako poškodený, balenie od kuriéra neotvorené, krabica zalepená.
Uvedomujem si že toto bude asi dosť ťažké eshopu dokázať a asi to teraz záleží len na nich. Neviem či si to PSP zobral nejaký trtko v eshope alebo už v Sony keď ani nálepka nebola poškodená ale som fakt v koncoch, sere ma to, som o 170€ ľahší. Dosť ma prekvapuje že na internete má tento eshop vysoké hodnotenie, trochu mi to aj dodáva nádej že reklamácia bude možná.
Má niekto podobnú skúsenosť ? Ak áno prosím napíšte čo mám robiť a čo môžem očakávať. Díky.
tl:dr verzia: Kúpil som PSP, v krabici neni PSP, sere ma to.