Take male porovnanie hardwaru:
Xbox 360 GPU - ATI Xenos - 500M polygons/s pri frekvencii 500MHz, podpora DirectX 9.0c a Shader Model 3.0+
PS3 GPU - NVIDIA RSX - 250M polygons/s pri frekvencii 550MHz, podpora OpenGL ES 1.1 a Shader Model 3.0
NGP GPU - SGX543MP4 - 133M polygons/s pri frekvencii 200MHz, podpora OpenGL ES 2.0 a Shader Model 4.1
PSP GPU - Embedded Graphics Core - 33M polygon/s pri frekvencii 111MHz
Xbox 360 CPU - IBM Xenos, 3 Power PC jadra kazde jadro ma 2 thready, frekvencia 3.2Ghz, kazde jadro 32kB L1 cache, 1MB L2 cache
PS3 CPU - IBM Cell - frekvencia 3.2 GHz, 1 PPE a 8 SPU, 1SPU je zamknute a 1SPU vyuziva GameOS, 32kB L1 instrukcna a 32kB L1 datova cache, 512kB L2 cache
NGP CPU - ARM Cortex-A9 - 4 jadra, frekvencia 800-2000MHz, L1 cache 32kB, L2 cache 0-4MB
PSP CPU - Sony CXD2962GG - 1 jadro, frekvencia 333MHz, 16kB L1 instrukcna a 16kB L1 datova cache