Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

L/--Z/--R0

Members
  • Příspěvků

    31
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli L/--Z/--R0

  • Datum narození 05/16/1989

Kontakt

  • ICQ
    302147680

Informace

  • Město
    Kunciceeee p. O.
  • Koníčky
    anime, filozofie a konzole
  • Zaměstnání
    student na plny uvazek ;-)

L/--Z/--R0's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Popularita

  1. Asi už jste zaregistrovali: http://www.xbox.com/cs-CZ/black-friday/xbox-360
  2. Dík, jsem se na to vybodl a natáhnul kabel. Mám ale jiný dotaz: nevíte, kde by se dalo zalevno sehnat Taken King Legendary Edition? Nejmenší cenu jsem našel kole 1300 Kč a to mi přijde pořád dost, i když toho obsahu tam není málo. Díky.
  3. Zdravím, dá se někde sehnat zalevno Wireless network adapter pro Xbox 360? Těch 1400 Kč, za kolik mi ho našlo na Heurece, se mi fakt dávat nechce. Díky.
  4. Proč proboha LBP, která nepůsobí (z videí) nějak extra náročně, navíc tři čtvrtě roku po uvedení? A BTW SSAO, pokud je mi známo, není forma vyhlazování.
  5. http://www.eurogamer.net/articles/2012-08-29-playstation-vita-update-locks-memory-cards Ve zkratce: pokud jste na Vitě používali více účtů a přepínali mezi nimi pomocí "system restore", od Update 1.8 už to není možné. Update navíc sváže aktuální PSN účet s kartou, takže provádějte aktualizaci z hlavního účtu! Pokud chcete i nadále používat více účtů, musíte si pořídít více karet, od 1.8 platí 1 PSN účet = 1 paměťová karta.
  6. Tak to ani omylem.
  7. Haleluja! Ještě tu složku pro 3DS, hoši.
  8. Anonymous_: 1) Good for you. 8) 2) Je poškrábání a poškrábání - pokud člověk používá stylus od Nintenda tak jde o povrchové škrábance, které při hraní nevadí. Jasně že do Vity nebudu rýt hřebíkem, ale šmarjá, vždyť už i ty čínské smartphony mají skla, proč ne Vita? 3) Však (snad) určitě - to mělo být upozornění pro early-adopters.
  9. Ano, při nepoužití touchscreenu. Při jeho použití - jak bylo ukázáno i v demech - se bude držet i jednou rukou, což je dáno středovým umístěním displaye: palci člověk dosáhne na jeho okraje, ale určitě ne na jeho střed. A sure, 150 g, ale zkus držet v ruce ten mobil třeba tři hodiny v kuse.
  10. 1) Nevím jestli je "oprávněná" nebo ne, 280 g je DOST. Nemluvě o tom, že na rozdíl od PSP budou hry používat touchscreen, ergo někdy bude člověk držet těch 300 g v jedné ruce. To má do pohodlného hraní daleko. 2) The Vita uses a capacitive multitouch screen, which works the way you'd expect — no stylus here. The plastic screen isn't quite as smooth to the touch as the glass that we've got used to with smartphones, but it's accurate and responsive. (...) While I didn’t test this out, my feeling is that the system is durable but the screen could get scratched quite easily — the Vita is large enough that you’ll probably be carrying it in a bag of some sort, and I’d consider a case, pouch, or sleeve an essential purchase. (Zdroj: The Verge) 3) The biggest issue with this game are the visuals. The assets are fine, with attractive character models and courses, but the image quality has taken a big hit — the game is clearly running at sub-native resolution on Vita, and the scaling effect is really jarring. The series features a clean, minimal graphical style, but this has been undermined by some nasty aliasing and an overall blurry look to the picture. Uncharted also appears to be rendered at a lower resolution than the Vita's screen, with significant aliasing, but the overall busier, effects-laden nature of that game's visuals means it's much easier to ignore. Everybody's Golf, on the other hand, can't even output its menu screens at optimal quality. (Minirecenze Everybody's Golf, Zdroj: The Verge)
  11. Zdravím, předně bych chtěl požádat moderátory, aby už konečně vytvořili samostatnou sekci pro Vitu (a 3DS), protože mít jedno 100+ stránkové vlákno je prostě pitomé. A nyní k tématu: jako řada lidí i já jsem po uvedení Vity na JAP trh sondoval různé recenze, preview či jiné hands-on články ve snaze zjistit, co se na mašině a launch hrách (ne)povedlo. Kdo něco už četl, tak patrně ví, že jako časté nedostatky se uvádí "průměrná" (eufemicky řečeno) výdrž baterie a softwarové chybky. Osobně mě ale při čtení překvapily jiné věci, které bych považoval jako závažnější nedostatky než jsou tyto běžně uváděné záležitosti. Jsou to: 1) Vita je těžká První věc, která mě zajímala hned po představení (tehdy ještě) NGP, bylo, jaká je hmotnost konzole. Sony ohledně tohoto parametru mlčelo; testeři, kteří měli zařízení v ruce zase tvrdili, že je "překvapivě lehká". Není. 3G model váží 279 g, což je de facto stejně, jako PSP 1000. Wi-fi model je o dvacet gramů lehčí, což je fajn, ale má to daleko k 190 g PSP 2000/3000. I 3DS je lehčí (něco okolo 240 g). Jako dlouholetý majitel PSP 1000 a posléze i PSP 2000 musím konstatovat, že těch necelých 300 g je fakt hodně - při delším hraní si člověk musí dávat pauzy, taky je třeba nemožné hrát na PSP 1000 vleže, protože vám po dvaceti minutách začnou brnět ruce. A tahat 280 g v kapse u kalhot taky není žádná sranda. 2) Display (podle všeho) půjde snadno poškrábat Je-li něco, co oceňuju na přenosných konzolích Nintenda od GB Advance SP výše tak to je fakt, že jsou opravdu "portable". Stačí zavřít (kromě Micra), hodit do báglu a můžete vesele jít dál, aniž byste se museli strachovat, že si zničíte display nebo urvete tlačítka. PSP v tomto vyžadovalo mít nějaký obal a ideálně i screen protector - display je totiž kryt plastem, který jde velice snadno poškrábat. Podle všeho zde se opakuje historie i u Vity, jelikož její display je opět kryt pouze plastovým "sklíčkem". Tohle mě fakt dost zarazilo, jelikož za těch cca 7 let od uvedení PSP se v této oblasti technologie hnula o kus dopředu a existuje řada vynálezů, které se snaží pravděpodobnost poškrábání displaye minimalizovat - všichni jste asi slyšeli např. o Gorilla Glass technologii používané u smartphonů/tabletů. Proč, Sony? 3) Některé hry mají technické problémy To že hry mají bugy není žádná novinka. Podle všeho ale některé již vydané hry pro Vitu mají problémy "by design". Uncharted na Vitě vypadá úžasně, že? Zblízka podle všeho až tak ne, protože neběží v nativním rozlišení. Každý PCčkář s LCD monitorem ví, že pokud nastaví jiné, než nativní rozlišení, dochází k interpolaci pixelů a hra vypadá rozmázle. A přesně tímhle trpí i některé hry na Vitě - kromě Uncharted je to např. Hot Shots Golf 6, který podle všeho běží ve výrazně nižším rozlišení, než je nativní. Asi tak. Jak jsem jednu chvíli uvažoval o importu z JAP, tak asi chvíli počkám. A pochopitelně, každý má jiné priority, takže někdo může nad výše uvedeným jenom mávnout rukou, tak už to ale chodí.
  12. Tak vyřešeno, během výměny se někde poděl ten průhledný plastový bazmek, ještě že fungoval ten ze starého analogu. Reiko: Když je šedá a nejde vybrat, tak nějaký z parametrů připojení PSP nepodporuje. Zkus jiné zabezpečení.
  13. Zdravím, dneska (teda vlastně už včera :)) jsem měnil analog v PSP Slim a mám po výměně problém - (nový) analog je ve hrách zaseklý v levém horním rohu. Co s tím?
  14. To je dobrý postřeh. Spíš si myslím, že ne protože a) update FW mechaniky je netriviální záležitost, je poměrně velké riziko že se něco *****, b) FW je uložen v ROM, která má omezené možnosti přepsání (uvádí se sice "až 1000 zápisů", ale může se klidně znefunkčnit už po 100), c) čím více bude Dashů, které budou přepisovat FW, tak tím je větší riziko, že pomocí reverse-engineeringu hackeři přijdou na to, jakým způsobem se takový update dělá (což by pochopitelně značně ulehčilo instalace custom FW. Takže asi ne, ale je fakt, že třeba každé dva měsíce nový Dash s novým FW by pocuchalo vlasy hodně pirátům...
  15. Jestli to tedy dobře chápu, tak každá AP2.5 bude vyžadovat s každým novým dashem nový patch, jinak nepojede? A hrozí v takovém případě (např. patch pro jinou verzi dashe) flag?
×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu