Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Návod na CSPSP editor


K1ll3rm4n

Recommended Posts

Takže, tohle je návod na editor do homebrew hry counterstrikePSP (zkráceně cspsp) - jedná se o 2D verzi viděnou z ptačí perspektivy, NE o 3D verzi.

ODKAZY:

:dload:cspsp:

http://dl.qj.net/CSPSP-v1.61-PSP-Homebrew-Applications/pg/12/fid/25783/catid/151

:dload:cspsp editor:

http://dl.qj.net/Unofficial-CSPSP-Editor-v1.01-PSP-Homebrew-Applications/pg/12/fid/12674/catid/151

nebo

http://www.mediafire.com/?umxczzflim3

:idea: forum cspsp:

http://z4.invisionfree.com/CSPSP/index.php?

Práce s editorem je velmi jednoduchá, mapu máte vytvořenou nejpozději do půl hodiny, pokud nejste nároční :D. (mě to trvá tak15-20 min)

Část návodu jsem převzal přeložil a upravil od Turbo a 31K4L

START

Stáhněte editor a pusťe ho: (musite mit nainstalovanou javu, jinak to nespustite)

1.JPG

1. Tile mod - textury

2. File - nová mapa, načíst/uložit mapu, importovat mapu, vypnout editor

3. Map - měnit velikost pracovní plochy na které se edituje , screenshot

4. Help - nic moc

5. Vertex mod - tady se dělají hranice kolem objektů, aby se nemohlo chodit skrz zdi

6. Entity mode - zde jsou zbraně, spawnpointy a waypointy

7. Zvýší hustotu mřížky

8. Zmenší hustotu mřížky

9. Objekty/entity se připlácnou k mřížce

10. Foreground - textura kterou barvíte ze začátku červenou prázdnou plochu

11. Background - to samé, akorát pravým tlačítkem myši

12. Seznam textur obsařených v souboru tile.png

13. přidá textury z tile.png souboru, nebo si můžete přidat vlastní obrázek - rozlišení by mělo být 32x32 pixelů

14. Odstraní texturu ze seznamu

15. Odstraní texturu, kterou máte označenou jako Foreground (bod 10)

16. Přepne texturu z Foreground na Background

17. Asi pracovní plocha :cheesygrin:

18. Tohle číslo tam není, obrázek je ze starší verze - mezi vertex mode a Entity Mode je položka Buyzone mode, to je oblast kde si teroristi a counter-terroristi kupuji zbraně (tato oblast se ale vytvaří automaticky s každým spawnpointem, takže na to vůbec klikat nemusíte:))

VERTEX MODE

viz bod 5

dělí se na Collision a Player Collision

Collision - Hráč nemůže jít skrz stěnu a ani nemůže střílet skrz stěnu (plná čára)

Player Collision - Hráč nemůže jít skrz stěnu ale může střílet skrz stěnu (přerušovaná čára)

Vlastně tvoříte obvod kolem objektů, aby se nemohlo jit skrz. Vyberte si třeba Collision mode a pravým tlačítkem myši klikejte na pracovní plochu

(například kolem nějaké bedny) pak stiskem levého tlačítka potvrdtě a je to!

ENTITY MODE

vyberte položku levým tlačítkem myši, pokládáte pravým tlačítkem myši, mažete klávesou DEL

ZBRANĚ - Jsou zde všechny zbraně ze hry, když jste líní si je kupovat tak je prostě odtud hodíte někam do mapy :D

SPAWNPOINTY - Terrotist Spawn a CT Spawn - tady se objevíte vy a boti na začátku hry. Počet botů závisí na počtu spawnpointů, neznám zatím maximální počet botů kteří se mohou připojit ke hře.(když jich dáte hodně moc tak se hra sekne a musíte restartovat psp:blink:) 1 spawnpoint = 1 bot.

WAYPOINTY - DŮLEŽÍTÁ VĚC, určuje kam mají boti jít. Boti jdou k nejbližšímu waypointu, pokud není blokován objektem/zdí. Když pokládáte waypointy, boti musí vidět na další, jinak se bud zaseknou nebo se vratí zpátky.

Obrázek na vysvětlenou:

waypointsandbotsns6.png oranžové W je waypoint, zbytek jsou spawnpointy.

FINISH

Mno takže dejme tomu že jste vytvořili nějakou mapu a ted si ji chcete zahrát. Nejdřív ji musíte uložit. Po uložení se vám vytvoří 2 soubory, map.txt a tile.png. Tyhlety 2 soubory musite hodit do složky, kterou přejmenujete na jméno vaší mapy (2 soubory uvnitř ale nechte jak jsou). Složku pak přesunete na psp do ROOt/PSP/GAME/CSPSP/maps mezi ostatní mapy. Když zapnete hru tak ve výběru map bude i ta vaše!

DŮLEŽITÉ

-všechny textury se berou z tile.png souboru.Jakmile stáhnete cspsp, podívejte se do složky maps a vyberte si tile.png soubor který vám vyhovuje.(během editace můžete vybrat více tile.png souboru)

-všechny nepoužité textury vymažte! Jinak se může stát že vám to zamrzne.

- na začátku editace si okno s editorem roztáhněte, některé entites nejsou při základním zobrazením vidět!

Snad jsem na nic nezapoměl, kdyžtak napište a já to doplním.A sorry za pravopisné chibi :cheesygrin:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 2 months later...

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu