Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Jaký xbox koupit?


Majky101

Otázka

Ahojte, nikdy jsem nebyl zastánce konzol ,ale po delší době rozhodovaní mezi PS3 a Xbox jsem se konečně rozhodl si koupit xbox. Už mě nebavilo pořád vylepšovat pc aby se mi nové hry rozjeli, takže hlavní důvod je tento.

No a o co mi vůbec jde, v konzolích jse ani trošku nevyznám (zatím jen pročitam net) ,chtěl bych po vás jestli byste mi poradili jaký typ si koupit a hlavně proč.. Já přemýšlel nad verzí Elite nebo Premium System. Ale jak říkam jsem opravdu začátečník a vůbec se v tom nevyznám.

Od konzole očekávám ,že mi na ní půjdou "všechny" hry v té největší kvalitě (HD).

Možnost přehrávání filmu jak DvD tak pokud možno i jiných formátů..

Pevný disk..

atd.. (pořádně ani nevím co dál bych měl od teho očekávat..)

Dálě jsem se dočetl něco o existujcím tzv. kruhu smrti, rozsvítí se tři diody na hlavní tlačítu na konzoli - tzn. časté vypínání a zapínání konzole, upálení určitých součástek..

Jak mi tohle můžete vysvětlit.. A jak tomu předejít?

A jak je to vůbec s přehříváním konzole?

Jak asi vidíte opravdu se v tom nějak motám a proto prosím Vás abyste mi dali radu do čeho investovat..

Děkuji :?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

25 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
Já to četl ,ale i tak se ptám když chci xbox hlavně kvuli hrám ve vysoke kvalitě jaký si mám koupit, já jsem asi pro verzi Elite.. co myslíte?

Vsetky verzie X360 maju rovnaky graficky vykon...samozrejme ako by to bolo, keby nemali, ved je to vzdy Xbox 360 :D Kupujm verziu podla prislusenstva, ktore ti vyhovuje.

Co sa tyka hier vo vysoke kvalite (myslene graficky), tak necakaj zas tak od toho vela. X360 je 5 rokov stary HW. Vsetky hry maju skutocne nizsie rozlisenie, na fullHD to konzoly iba upscaluju a to nie je to iste, ako by uz hra bola skutocne vo fullHD. Toto dnesne konzoly neutiahnu, az dalsia generacia.