notebook obraz..

danield2

Question

kdaz zapnu treba mirrors edge a dam tam rozlišeni 1024x720 nebo kolik to je tak na obrazovce mam na levo i na pravo cerny pruh a hra je v takovem ctverecku prez cely obraz to je jenom kdyz to dam na nejvetsi rozliseni a to mi dela pri vice hrach a mam to dane na 16:9 da se to nejak udelat aby to bylo prez cely obraz ??

6 answers to this question

kdaz zapnu treba mirrors edge a dam tam rozlišeni 1024x720 nebo kolik to je tak na obrazovce mam na levo i na pravo cerny pruh a hra je v takovem ctverecku prez cely obraz to je jenom kdyz to dam na nejvetsi rozliseni a to mi dela pri vice hrach a mam to dane na 16:9 da se to nejak udelat aby to bylo prez cely obraz ??

jo to kvuli tomu ze mas 16:9 obrazovku...a 1024:768 je delany na 4:3....tak aby to nebylo roztahle a placate tak se to takhle okroji

displej máš 1366X768,tzn. že v tomhle rozlišení to bude nejostřejší,zkus i jiné rozlišení,sice to bude míň ostré,ale nemělo by se to sekat.

nebo si to nech na 1366x768 a dej detaily na min,tzn. že dáš textures deatail na low a u každé kolony dej low,sice si to tak neužiješ,ale nebude se to lagovat