alexyys Odesláno Říjen 25, 2016 Nahlásit Share Odesláno Říjen 25, 2016 Ahoj, jsem úplnej amatér a pravděpodobně už se to tu probíralo. Jde nějakym způsobem ukládat na PS4 z flashky - filmy atd? PS3 mi sloužilo jako úložiště filmů a po přechodu na PS4 navíc 1T disk se divim, že to asi nepůjde? Nevíte někdo? Díky. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 liborpoulik Odesláno Říjen 25, 2016 Nahlásit Share Odesláno Říjen 25, 2016 Tohle šlo přece vždy jen neoficiálně,ne ? pokud měl člověk CFW, a na xboxu rgh, mohl si tam uložit co chtěl, legálně to ale nikdy nešlo. maximálně uložit hudbu z cd na xboxu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Manoust Odesláno Říjen 25, 2016 Nahlásit Share Odesláno Říjen 25, 2016 pokud vim, tak nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 alexyys Odesláno Říjen 25, 2016 Autor Nahlásit Share Odesláno Říjen 25, 2016 před 55 minutami, liborpoulik napsal: Tohle šlo přece vždy jen neoficiálně,ne ? pokud měl člověk CFW, a na xboxu rgh, mohl si tam uložit co chtěl, legálně to ale nikdy nešlo. maximálně uložit hudbu z cd na xboxu. To nevím..na ps3 mi to šlo samo :-)) před 4 minutami, Manoust napsal: pokud vim, tak nejde To by mě teda zajímalo, na co má 1T nebo 2T disk... jen na hry? To mě fakt štve.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Manoust Odesláno Říjen 25, 2016 Nahlásit Share Odesláno Říjen 25, 2016 Ano na hry :D. Sam mam 1TB a uz jsem musel promazavat. Osobne pouzivam plex na prehravni filmu na ps4. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otázka
alexyys
Ahoj, jsem úplnej amatér a pravděpodobně už se to tu probíralo. Jde nějakym způsobem ukládat na PS4 z flashky - filmy atd? PS3 mi sloužilo jako úložiště filmů a po přechodu na PS4 navíc 1T disk se divim, že to asi nepůjde? Nevíte někdo? Díky. :-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky