TomasP. Posted November 19, 2016 Report Share Posted November 19, 2016 Ahoj jsem nováček jak vypnu kecani v menu?diky //Zinglbee: přesunuto do správné sekce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1 Peto Posted December 28, 2016 Report Share Posted December 28, 2016 Ahojte, tiež by ma zaujimalo, ako vypnut hlasoveho sprievodcu konzoly, je to otravne a spomaluje pohyb v menu. Konzola mi zacala rozpravat zo dna na den bez akehokolvek nastavovania. Pozrel som aj odkaz co postoval Zinglbee....ale to nie je asi ono, odkaz riesi vypnutie vyrusujucich komentarov inych onlinehracov, ja chcem vypnut komentare samotnej konzoly. Dik. před 47 minutami, Peto napsal: Ahojte, tiež by ma zaujimalo, ako vypnut hlasoveho sprievodcu konzoly, je to otravne a spomaluje pohyb v menu. Konzola mi zacala rozpravat zo dna na den bez akehokolvek nastavovania. Pozrel som aj odkaz co postoval Zinglbee....ale to nie je asi ono, odkaz riesi vypnutie vyrusujucich komentarov inych onlinehracov, ja chcem vypnut komentare samotnej konzoly. Dik. tak uz to mam....https://support.xbox.com/en-GB/xbox-one/ease-of-access/narrator-on-xbox-one Settings > All Settings > Ease of Accessvypnut Use your Xbox One without a display Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1 jirik Posted November 20, 2016 Report Share Posted November 20, 2016 on mysli spis predcitani textu. To se tusim vypne pomoci zemny regionu na Czech republic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Moderators Zinglbee Posted November 19, 2016 Moderators Report Share Posted November 19, 2016 https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/xbox-live/block-or-mute-other-player Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...