zdenikk Odesláno Prosinec 21, 2010 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 21, 2010 Ahoj, potřebuji udělat flash na PSP 3004.Klidně zaplatím,ale potřebuji to do vánoc.Praha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
<^KeNnY^> Odesláno Prosinec 21, 2010 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 21, 2010 Jaký máš firmware? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenikk Odesláno Prosinec 21, 2010 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 21, 2010 ..jsem úplný laik...nevím co po mě žádáš ....:-) flash to mělo než jsem ho svou nešikovností smazal..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marack666 Odesláno Prosinec 21, 2010 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 21, 2010 Čau lidi,je tu nějaký flasher z brna ? Mám psp 3004 ,FW 6.20.Chci se jen tak zeptat,jestli tu nějaký flasher je.Kdyžtak PM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marack666 Odesláno Prosinec 21, 2010 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 21, 2010 ..jsem úplný laik...nevím co po mě žádáš ....:-) flash to mělo než jsem ho svou nešikovností smazal..... Podívej se do settings Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdenikk Odesláno Prosinec 21, 2010 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 21, 2010 ...nechal jsem ten krám bohužel v práci.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
<^KeNnY^> Odesláno Prosinec 21, 2010 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 21, 2010 Hádám správně, když si myslim, že to máš jako dárek pro nějaký mladší dítě? Máš aspon krabici? Kdy jsi to kupoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...