JARA-DOKTOR Odesláno Únor 5, 2018 Nahlásit Share Odesláno Únor 5, 2018 prosím o radu,jsem začátečník,koupil jsem tv s HDR a chci se zeptat kde jej zapnu v PS4 slim.DĚKUJI JARDA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Buladog Odesláno Únor 5, 2018 Nahlásit Share Odesláno Únor 5, 2018 V nastavení dáš Video output settings a možnost HDR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
metrixm Odesláno Únor 5, 2018 Nahlásit Share Odesláno Únor 5, 2018 Pro některé televize např Samsung se musí povolit ještě v nastavení televize Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JARA-DOKTOR Odesláno Únor 5, 2018 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 5, 2018 o.k.děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JARA-DOKTOR Odesláno Únor 6, 2018 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 6, 2018 v ps4 mám hdr na zapnuto i v tv ale nezdá se mě že je obraz v hdr ani tv mě nezobrazí že našla signál v hdr.mám PHILIPS 7205 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Junior Moderators mirai_trunks Odesláno Únor 6, 2018 Junior Moderators Nahlásit Share Odesláno Únor 6, 2018 Myslels 7502? 7205 je holici strojek. Jinak je mozne, ze hdr je jenom pres urcite hdmi porty. Zkus jiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JARA-DOKTOR Odesláno Únor 6, 2018 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 6, 2018 ano 7502 philips vyzkouším do jiného HDMI,ZATÍM DÍKY NEPOMOHLO TV by měla zobrazit že je signál v HDR ale nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fenri Odesláno Duben 19, 2018 Nahlásit Share Odesláno Duben 19, 2018 U mě jsem nemusel nic nastavovat jak na TV tak na konzoli, HDR fungovalo hned od začátku (TV SONY Bravia). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...