Jump to content

Question

Posted

Dobrý den, včera jsem si zakoupil rozšíření Zaklínače 3 a dostal jsem přístupový kód na účtence, který jsem pak zadal do PlayStation Store. Spustil jsem Zaklínače a rozšíření se neobjevilo. Tak jsem vypnul/zapnul PS4. Nic. Raději jsem se podíval do historie transakcí, kde je skutečně uhrazený kupón. Tak jsem tedy napsal na podporu. Poradili mi, abych obnovil licence, obnovil databázi v safe modu i odinstalování hry (Kterou jsem zase stáhnul s 16 GB aktualizací 👌). Nepomohlo nic z toho. Rozšíření se ve hře pořad neobjevilo. Mohl by mi prosím někdo poradit co s tím? 😢

Děkuji předem za odpovědi.  

4 answers to this question

Recommended Posts

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. Privacy Policy