Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Playstation 4 FAT - chyba při spuštění hry, i při updatu


Dingodile

Otázka

Zdravím, mám problém s PS4 FAT, u pska nefungovala vůbec mechanika, jako by nebyla napájená, vada byla v desce mechaniky (bdp-025), pod lupou mně přišla taky v nepořádku, byl špatný cín u čipu ( odlouplej, nebo spojenej), asi vlivem tepla. Vzal jsem stejnou mechaniku a BDP-025 desku z jiné konzole, kde byla funkční, nejdříve jsem vyměnil bdp desku mechaniky k původní mechanice a vše fungovalo, hra se instalovala, ale po spuštění se ukáže chyba -  ce-35888-2 a hra se nezapne, přitom mechanika jede, hra se instalovala bez problémů oproti té původní desce mechaniky. Nedokončí se ani update na novou verzi, jak online, tak přes flash disk, vždy se ukáže tato chyba. Zkoušel jsem vyměnit i mechaniku společně s bdp 025 deskou a beze změny, disky čte, všechno, ale ukáže se ta chyba, jak při spuštění hry, tak při update. Existuje řešení tohoto problému ? Děkuji za rady. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

8 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

děkuji, takže to nebude fungovat i ze zaměněním za stejný model a musí být ta původní ke konzoli, která je jen jedna, tu mám, ale problém je v tom že je nefunkční. Ale jak čtu na konci (jestli to dobře překládám), tak když se zamění za stejný model, což jsem já udělal (bdp-025 za bdp-025, přitom jsou i třeba bdp-020 atd.) tak by to mělo fungovat i dle recenzí co ji koupily někde. Ale mně to nefunguje, myslíte že by pomohla oprava té původní desky ? Děkuji  Todle jsou ty bdp desky - https://ctrlv.cz/7m1R

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Presne tak, desky jsou sparovane, tedy muzes mit klidne stejny model, ale vyhodi ti to ten error kod ce35388. Jedina moznost je asi opravit tu puvodni mechaniku. Jeste teoreticky pokud ten samotny cip je v poradku, tak ho prepajet na tu novou desku, to ale jen hadam, nevim jestli to bude fungovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky