ahoj.. pri oprave save-ov cez freecheat a este fix v3 sa mi nepodarilo nahrat gen-c
normalne spravim chicken a ked dam gen-c tak iba hodi vetu now reboot psp ..... a potom obrazovka zcerna a psp sa po chvily vypne? skusal som aj format karty a nepomohlo mi to.. neviete niekto co stym ? :/ chicken som pouzil co som mal na karte a gen som stiahol novy z netu..
Question
Huks-oN3
ahoj.. pri oprave save-ov cez freecheat a este fix v3 sa mi nepodarilo nahrat gen-c
normalne spravim chicken a ked dam gen-c tak iba hodi vetu now reboot psp ..... a potom obrazovka zcerna a psp sa po chvily vypne? skusal som aj format karty a nepomohlo mi to.. neviete niekto co stym ? :/ chicken som pouzil co som mal na karte a gen som stiahol novy z netu..
0 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.