Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zdravím všechny,

píši ohledně svého měsíčního předplatného Game passu na Xbox. Nekupoval jsem ho přímo od Microsoftu, ale levnější cestou z českého obchodu pomocí zaslání kódu. Dělám to tak již dlouho a nebyl žádný problém. Ten nastal teď, když je Game Pass aktivován na někoho, kdo je nejspíš u anglické společnosti BT/EE. To jsem se dočetl na stránkách Microsoftu, kde byl problém řešen a vyřešen v konverzacích nebyl. Je nereálné se dostat ke správě toho předplatného, abych jej zrušil, protože nežiji v UK. Koupil jsem jej 26.6. Měl tedy končit před dvěma dny a stále tam je. Nikdo mě nekontaktoval, žádné oznámení o končícím Game passu nepřišlo, žádná platba neproběhla. Podpora od Microsoftu byla taková, že mě přehodila na podporu BT/EE, která je bezradná. Tak se ptám jestli s tím má někdo zkušenosti, popřípadě jestli to vyřešil.

Díky,

Honza

Posted

Vidím přesně tohle. Když to předplatné chci spravovat, tak to najede na stránku ee.uk, kde s tím jako Čech nic neudělám.

Je to určitě nějaká šmelina a platí to za mě nevědomky někdo, kdo ten kód dostal k tarifu od BT/EE. Microsoft jsem kontaktoval a ti jsou bezradní. EE/BT jsem taky kontaktoval a nemají řešení. Tak to asi ukončí jen ten, kdo mi to na další měsíc zaplatil.

IMG_0930.png

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. Privacy Policy