Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

head set ve hře

majki.mayer

Otázka

Čaute, porádí mi někdo jak je to s head setem ve hře? Obvykle hraju online sportovní hry, kde to nepotřebuju, ale začal jsem hrát COD a tam už se to hodí..:). HS mám spárováný s PS3, je i připojený. Ve hře se mi ale neukazuje, že bych měl HS k dispozici a ostatní mě ani neslyší a já jejich kecy slyším normálně z repráků... tak jestli to mám ještě někde nastavit v té hře nebo jak to je...:cry:?

Díky za rady, v tomhle jsem začátečník....:cheesygrin:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

10 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

Díky moc za radu, hned to jdu zkusit. Jen abych tomu dobře rozuměl... Když to takhle nastavím, bude to znamenat, že veškeré audio ve hře budu slyšet přes headset? Myslel jsem, že to funguje tak, že zvuky ze hry mi normálně půjdou z 5.1 akorát ostatní headsety budu slyšet v mém headsetu... Je mi jasné, že to jsou asi stupidní dotazy, ale v tomhle fakt nemám zkušenost.. takže dík za trpělivost...

Odkaz ke komentáři

• 0

nedam pokoj a nedam..tak uz to vypadalo ze je vse ok ale opet nastal problem...hraju hru head set jde tak jak ma ale najednou prestane jit...jdu do nastaveni a opet ho musim pripojit a pri tom mi to pise hlasku A CONECTION COULD BE ESTABLISHED..jak to teda mam pripojit napevno aby mi to nepadalo???

Odkaz ke komentáři

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Vytvořit...

Důležitá informace