Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Mechanika!Pomoc


gunzie

Recommended Posts

Zdravim,prosim o radu.Nevim zda je to se blizici RROD a nebo pomuze kalibrace,procistit xko ci vymena mechaniky.Pri cteni jistych her,to docela skube jak se to nacita,dela to vetsi ramus apod.Nekdy se hra ani nenacte,napise jen open tray.Mam nejnovejsi flash,xko z roku 2009.Diky za kazdou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mel sem stejny problem. Xko jsem rozerbal, pak jsem otevrel mechaniku, vycistil od prachu, ocistlil lejzr a bylo po problemu. Ted me nacte vsechna DVD na prvni pokus a slapek jak hodinky..)

No tak ted ti poradim to že si budeš muset koupit novou mechaniku.a pokud zase do toho investovat nechceš tím myslím flash.ale zase pokud v tý mechanice co je problémová máš už flash LT+ tak jeto bez prolému a u nový mechaniky,a i jde koupit samotnéj lejzr.ale musí se schodovat stou porouchanou mechanikou jen vyměníš lejzr..ale pokud nemáš LT+ tak tu novou nech flasnout.víc už ti poradit nemůžu.ještě mi napadlo skuz rozebrat mechaniku a jak máš kolejnice tak podnima jsou šroubky skuz snima manipulovat ale musíš mm otáčet šoubovákem.pokud nezabere ani to tak jak jsem ti napsal.pk dej vědět

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak tady prodávají samotný lesery http://www.sintech-shop.cz/shop.php?cat=Xbox%2FXbox360_Xbox360&sess=487be6b91121b8d608f2f1ab3ca73370&PHPSESSID=487be6b91121b8d608f2f1ab3ca73370

takže pokud je někdo šikovnej tak není problém.já osobně jsem měl taky problém.a vyřešil jsem to sám.ale kupoval jsem celou mechaniku a leser vyndal a dal ho do té poškozené a xko běží líp než před tím..no pokud si čistil leser tak už stím nic nedělej.skuz poštelovat ty kolejnice.ale jeto jen na tobě.taky jsem se bál.ale zkusil jsem to a nelituju toho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...