Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Spouštění her

NeXTA

Otázka

9 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

Dík moc za odpověď, a ještě neznáš nějaký hry, který fungují bez orig hry? Ja jsem zkoušel jen to co se mi nejvíc zamlouvalo a to nešlo, např. gran turismo5 a gta iv, tak řekni ať kdyžtak něco nestahuju zase zbytečně, a jinak jsem nováček tak se tě chci optat jestli je můj postup instalace her správný, (Stáhnout hru, složku bles překopírovat do složky games na PS3, a pak pomocí manažeru spustit) je to ok?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

• 0
Osobne som na takú hru nenatrafil, ale teraz je tu možnosť ako to vyskúšať. Tu je návod ako hrať hry bez vloženého disku

http://console-forum.net/tema/115291-multiman-1-16-00-bdemu

jj ja takhle spustil zumbu jinak proste nejela....staci na hre zmacknout select + x a pak uz jen hrat bez hry v mechanice

Odkaz ke komentáři

• 0

Tak jsem teda spustil multiman klikl jsem select+x na gran turismo 5 a uplne stejne na gtaiv, potom jsem dal spustit z xmb najel jsem na app_games zobrazila se mi ikonka hry kterou jsem vybral klikl na ni chvili to nabihalo a pak to hodilo error(8001009) :( nevíte jestli to jde nějak vyřešit?

Odkaz ke komentáři

• 0
Tak jsem teda spustil multiman klikl jsem select+x na gran turismo 5 a uplne stejne na gtaiv, potom jsem dal spustit z xmb najel jsem na app_games zobrazila se mi ikonka hry kterou jsem vybral klikl na ni chvili to nabihalo a pak to hodilo error(8001009) :( nevíte jestli to jde nějak vyřešit?

Tak zrovna tieto hry nefungujú bez disku.

Odkaz ke komentáři

• 0

gta dokonce vyhazuje jinaci chybu nez GT5 (80010017) xD a co dirt 2? Ten uz mam skoro stahly

edit: Zkusil jsem teda ještě NHL11 nahral do games, pres multiman namountoval, spustil z XMB zeptalo se to na patch, ten jsem potvrdil stahnul a nainstaloval, a pak uz se nhl nespustilo, vypnul jsem a zapnul konzoli,a pokazde zamrzne pri nacitani, ani fix permission nepomohlo... kua už mě to začíná vytáčet....