NeXTA Odesláno Březen 1, 2011 Nahlásit Share Odesláno Březen 1, 2011 Potřeboval bych se zeptat, když chci spouštět hry přes kmeaw cfw, musím mít v mechanice orig blu-ray disk? Originalni hra, nebo stačí originální film? nic takového nemám tak se ptám před koupi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Neeo Odesláno Březen 1, 2011 Nahlásit Share Odesláno Březen 1, 2011 Musíš mať origo hru. Niektoré hry nepotrebujú originálku na spustenie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 NeXTA Odesláno Březen 1, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Březen 1, 2011 Dík moc za odpověď, a ještě neznáš nějaký hry, který fungují bez orig hry? Ja jsem zkoušel jen to co se mi nejvíc zamlouvalo a to nešlo, např. gran turismo5 a gta iv, tak řekni ať kdyžtak něco nestahuju zase zbytečně, a jinak jsem nováček tak se tě chci optat jestli je můj postup instalace her správný, (Stáhnout hru, složku bles překopírovat do složky games na PS3, a pak pomocí manažeru spustit) je to ok? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Neeo Odesláno Březen 2, 2011 Nahlásit Share Odesláno Březen 2, 2011 Trochu ťa doplním. Záleží aký manažer používaš. Napríklad GAIA pracuje so zložkou GAMEZ, Multiman GAMES a GAMEZ(pozná oboje). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 NeXTA Odesláno Březen 2, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Březen 2, 2011 Jj a teda neznas nejaky hry ktery jdou bez disku? Moc rad bych si chtel zkusit neco... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...