Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Flash orig. fw 6.60


Jitus

Otázka

24 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Také bych chtěl poprosit o radu-koupil jsem holce PSP v bazaru,šla tam iso hra z pamětovky,ale chytrá holka si přeinstalovala nějakým způsobem FW na 6.60 a už nic nespustí,jsem v tom amatér,tak bych potřeboval radu co stím udělat,aby šly opět hry iso-děkuju za pomoc

P.S.příloha o verziPSP.bmp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Ahoj, nevím, ale asi dělám něco špatně............ Podle toho návodu píšou:...... ROOT je myšlenej jako MP-ROOT na kartě? A jak se píše o spuštění 6.XX Downgrader. tak se mi neobjeví ve složce gAME a mám tam akorát PSP update 6.20.... Prosím o radu co dělám špatně. MOC DÍKY.

  • rozbalte archiv 6.xx Downgrader v4.zip a složku PSP nakopírujte do rootu MemorySticku (u PSPgo do rootu interní flash)
  • soubor EBOOT.PBP odpovídající verze oficiálního firmwaru 6.20 (případně 6.35 pro modely 07g a 09g) nakopírujte do složky PSP/GAME/UPDATE/ na MemorySticku (u PSPgo v interní flash)
  • z XMB menu GAME spusťte 6.XX Downgrader
  • řiďte se informacemi na displeji
  • po dokončení instalace se zobrazí obrazovka BSOD

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Ne root karty je myšlená základní složka té karty, je to to co se ti otevře po připojení do PC (je tam právě i ta složka MP_ROOT,VIDEO, atd.), ten downgrader musíš mít v PSP/GAME/downgrader a v ní soubor .PBP, takže dej pozor ať to není ve více složkách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

*Madridista* nevím jak to udělala,blbnula s tím celej den a pak fňukala,že jí nejde iso hra,tak jsem se začal pídit co a jak a našel jsem toto forum,pak jsem juknul do PSP na FW a hledal dál co s tím udělat.Až dnes skvělé info o downgradu-jdu to stáhnout a pokusím se to nahrát,snad se zadaří a budu mít opět klid od dcery.Jen dotaz mám tam dát 6.20,nebo 6.35?Ten 6.20 hází chybu a nejde stáhnout.Děkuji za další rady