Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

PS EYE kamera DOTAZ

boda007

Otázka

Dobry den chci se zeptat.

Když hraju hru start the party, tak když se vidim v televizi, tak je to uplně hrozný obraz.Ta kamerka strašně zrní, ale když se dívám na youtube na nějaká videa, tak tam mají ten obraz ok!

Můžete mi prosím poradit nebo máte také špatný obraz? Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

Otázkou je, jak vypadá ten špatný obraz, o kterém mluvíš. Chtělo by to nějakou fotografii nebo to nějak lépe popsat. Hodně na to má vliv světlo v místnosti, kde hraješ. Při horším osvětlení mi to taky občas zrní a nevypadá to prostě moc dobře. Při kvalitním světle je obraz naopak (na možnosti takové kamerky) dobrý.

Odkaz ke komentáři

• 0

No, myslel jsem spíš fotografii foťákem toho obrazu, který máš na TV. Nejlepší je samozřejmě asi hrát za denního světla. Mrknul jsem na youtube na toto

a takovýto obraz jsem měl i já, takže pokud máš kvalitu obrazu jinou, respektive tak špatnou, jak popisuješ, tak je to na reklamaci.
Odkaz ke komentáři

• 0

Mozna trosku of topic, ale nechtel jsem zakladat nove tema..chtel bych si poridit tenhle drzak na TV http://www.asus.cd/spotrebni-elektronika-mp3/tork-cam-comfort-kit-for-ps-eye-cam/ , akorat nevim jestli by mi pasoval na moji TV, v popisku pisi na LCD a plazmu, ale ja mam LED a ta je o dost uzsi..Tak nevim jestli by to drzelo..

Odkaz ke komentáři

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Vytvořit...

Důležitá informace