radiel Odesláno Září 26, 2011 Nahlásit Share Odesláno Září 26, 2011 nejde mi spustit zadna hra z inetrniho ani z ex hdd ,po nabootovani mi skoci akorat zpet do menu ps3 ale zobrazuje se pouze hra ktera je fyzicky v ps3 :( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radiel Odesláno Září 26, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 26, 2011 tak už jde ,pomohlo odpojit ps3 od site .nic podobneho se mi jeste nestalo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snoopik Odesláno Říjen 28, 2011 Nahlásit Share Odesláno Říjen 28, 2011 Ahoj mám problém s PS3 je to starší verze s 80gb HDD, chtěl jsem nainstalovat hru a najednou se ps3 zasekl a ted po zapnutí hlásí že mám instalovat software 3.70 ,ale jsem v tom úplný začátečník tak prosím o radu jestli mě někdo nasměruje na téma jak to udělat tak budu vděčný..nikdy se mi to nestalo a ted si nevím rady tak se omlouvám pokud je to hodně blbá otázka a ještě podotknu že jsem v počítači udělal úplný formát HDD takže je úplně prázdný. Děkuji moc za odpovědi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moderators romeno Odesláno Říjen 28, 2011 Moderators Nahlásit Share Odesláno Říjen 28, 2011 Dej si na flash disk nebo vypal na cd ci dvd update a konzoli updatuj . Tady je navod : http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps3/pc_update/index.htm Ve zkratce cesky : Stahni update , vytvor si na flash disku slozku PS3 , v ni slozku UPDATE a do ni vloz stazeny update . Flashdisk vloz do konzole a updatuj Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Snoopik Odesláno Říjen 28, 2011 Nahlásit Share Odesláno Říjen 28, 2011 ahoj děkuji za radu stáhl jsem update ps3updat.PUP je to složka kterou jsi myslel? ale po vložení flash do konzole to píše stále to co ti posílám na obrázku....nevíš kde je chyba? díky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...