Tod Odesláno Prosinec 9, 2011 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 9, 2011 Cus lidi, koupil jsem od kámoše PS2 ale nenačítali se data z disku, tak jsem chtěl pročistit mechaniku ale jak jsem vyndaval horní kryt tak jsem utrhl takovou tu pásku která spojuje zapínací/vypínací tlačítko a vysouvání mechaniky... jako sem hodně naštvanej, myslíte že už to mužu vyhodit rovnou?? nebo že to nějak pude spravit?? nějakou vodící pastou něbo něčim?? zkoušel jsem to slepit ale asi naivně .. PLS odepiště někdo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LoCo99 Odesláno Prosinec 9, 2011 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 9, 2011 no připájet, jak asi tyvole Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tod Odesláno Prosinec 9, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 9, 2011 sorry kámo ale se mnou s musí mluvit jako s negramotem :D takže myslíš že pájkou se to vyřeší?? prosím odpověz nechci se cejtit smutně :roll: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LoCo99 Odesláno Prosinec 9, 2011 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 9, 2011 no pokud to co si vytrh je nějakej kabel tak ho prostě připájej , jako u všeho.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tod Odesláno Prosinec 9, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 9, 2011 možná jsi mě špatně pochopil... ta páska se roztrhla v půli.. obvinoval sem kámoše že to nařízl a já jak jsem to vyndaval tak jsem to dodělal a utrhlo se to uplně.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tod Odesláno Prosinec 9, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 9, 2011 ted tomužu akorát tak prodat na nahradni dily, pochybuju že si to nekdo koupi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...