Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

PS 2 utržený kontakt


Tod

Recommended Posts

Cus lidi, koupil jsem od kámoše PS2 ale nenačítali se data z disku, tak jsem chtěl pročistit mechaniku ale jak jsem vyndaval horní kryt tak jsem utrhl takovou tu pásku která spojuje zapínací/vypínací tlačítko a vysouvání mechaniky... jako sem hodně naštvanej, myslíte že už to mužu vyhodit rovnou?? nebo že to nějak pude spravit?? nějakou vodící pastou něbo něčim?? zkoušel jsem to slepit ale asi naivně .. PLS odepiště někdo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedině si v nějakym servisu konzolí koupit nový vypínače i s tou páskou (případně rovnou i novej laser když si řikal že ti nejde mechanika) nebo v bazaru nefunkční konzoli na náhradní díly, cenově by v tom nemusel bejt žádnej rozdíl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teď sem koukal kolik stojí a pohybuje se to mezi 190 - 290 korun podle toho jak je ten pásek dlouhej (potřebná dýlka se liší podle modelu konzole, pro SCPH-50004 je to 7,5 cm a ten je levnější). To mi přijde dost drahý na blbej pásek. Sletovat to asi nepude a slepit už vůbec ne. Můžeš se podívat sám: http://www.playservice.cz/?85,p%C1skov%DD-vodi%C8-k-resetu-pro-ps2-7-5cm

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čéče, díky za radu, ale ten pásek půjde asi pěkně blbě vyměnit co?? a pak by ani třeba nemusel pasovat na tu mojí verzi.. mám to starší FATko a mám ho očipované.. takže se asi porozhlídnu a spíš koupim nějaké poškozené FATko na bazoši něbo někdě..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky