Proluxis Odesláno Prosinec 13, 2011 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 13, 2011 Zdravim všechny bando.. Jsem tu naprostý začátečník a proto budu mít asi dost laických dotazů..takže koupil jsem PS3 Slim 320 G A hned první dotaz směruji k paměti mimo fotek, hudby mohu uložit nějakým způsobem i staženou hru třeba nebo jak je to s 3 vypálit to půjde..?? Druhý ..jak mohu hrát online s přáteli něco jsem četl o PSN... Díky prozatím všem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 K-Kiro Odesláno Prosinec 13, 2011 Nahlásit Share Odesláno Prosinec 13, 2011 Pokud máš oficiální firmware 3.55 (a nižší) tak by ti po nainstalovaní custom firmwaru 3.55 šli stažené nebo vypálené, ale nemohl by jsi hrát online ani se připojit na PSN.. Pokud máš oficiální firmware 4.00 můžeš hrát pouze originální hry, ale zato můžeš hrát hry online a mít volný přístup na PSN.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Proluxis Odesláno Prosinec 13, 2011 Autor Nahlásit Share Odesláno Prosinec 13, 2011 Pokud máš oficiální firmware 3.55 (a nižší) tak by ti po nainstalovaní custom firmwaru 3.55 šli stažené nebo vypálené, ale nemohl by jsi hrát online ani se připojit na PSN.. Pokud máš oficiální firmware 4.00 můžeš hrát pouze originální hry, ale zato můžeš hrát hry online a mít volný přístup na PSN.. Díky..a k čemu všemu vlastně to PSN slouží...prosím laicky..někde jsem snad četl že jsou i nějaké stahovatelné hry..:?::) A jak je to s připojením PSP... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...