Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Pomoc

Proluxis

Otázka

Zdravim všechny bando..

Jsem tu naprostý začátečník a proto budu mít asi dost laických dotazů..takže koupil jsem PS3 Slim 320 G

A hned první dotaz směruji k paměti mimo fotek, hudby mohu uložit nějakým způsobem i staženou hru třeba nebo jak je to s 3 vypálit to půjde..??

Druhý ..jak mohu hrát online s přáteli něco jsem četl o PSN...

Díky prozatím všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

Pokud máš oficiální firmware 3.55 (a nižší) tak by ti po nainstalovaní custom firmwaru 3.55 šli stažené nebo vypálené, ale nemohl by jsi hrát online ani se připojit na PSN.. Pokud máš oficiální firmware 4.00 můžeš hrát pouze originální hry, ale zato můžeš hrát hry online a mít volný přístup na PSN..

Odkaz ke komentáři

• 0
Pokud máš oficiální firmware 3.55 (a nižší) tak by ti po nainstalovaní custom firmwaru 3.55 šli stažené nebo vypálené, ale nemohl by jsi hrát online ani se připojit na PSN.. Pokud máš oficiální firmware 4.00 můžeš hrát pouze originální hry, ale zato můžeš hrát hry online a mít volný přístup na PSN..

Díky..a k čemu všemu vlastně to PSN slouží...prosím laicky..někde jsem snad četl že jsou i nějaké stahovatelné hry..:?::)

A jak je to s připojením PSP...

Odkaz ke komentáři

• 0

Na PSN můžeš po přihlášení (vytvoření profilu) stahovat dema, popř. plné hry pokud je zaplatíš :roll: dále doplňky ke hrám, trailery ke hrám, obrázky, témata a ostatní obsah (něco zdarma něco placené).. PSP a PS3 propojíš přes Remote Play pomocí wifi, obraz z PS3 nebudeš mít na TV ale v PSP :psp:.. Obrázky, filmy, hudba, prohlížeč... funguje normálně ale her jde jen pár :?

Odkaz ke komentáři

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

Only 75 emoji are allowed.