Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

PS3 _ lama

KKarolko

Otázka

Prosím o info, koupil jsem si ps3 slim 250GB k Vánocům. Chci ho jako multimediální centrum pro rodinku, moc tomu nerozumím. Hledám pořád něco na netu. Lze přes LAN nebo USB uložit na interní HDD avi. filmy ? Proč nejde sosat z netu jako u pc ( připojení je normálně OK ). Sorry za trapné otázky, ale návod a prodejce mi toho moc neporadili :ziped::ziped: Takže dík i jen za odkazy, jsem samouk lama, co nikdy neměl žádnou konzoli :!::!:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

15 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

• 0

Tak především.. Pokud si chtěl multimediální centrum, tak nevím proč si šel do ps3.. ;) Bohužel to nebyla zrovna nejšťastnější volba. Pokud ti mohu doporučit, tak raději si koupit multimediální centrum, protože má většinou větší kapacitu, daleko větší podporu formátů (ps3 ti polovinu toho co budeš chtít nepřehraje) a hlavně je to naprosto jednoduché pro obsluhu.. Jako jeden z háčků uvedu třeba to, jak stupidně je řešené dostávání filmů do ps3.. Pokud máš velkokapacitní externí disk, pak je formátován v ntfs.. PS3 ale spolupracuje s FAT32, tudíž budeš muset každý film nejdříve hodit na flashku a až po té do ps3.. No a až to uděláš, tak pak zjistíš, že zrovna tenhle kodek ps3 nepodporuje a tak v lepším případě neslyšíš zvuk a vidíš alespoň obraz a nebo nic.. :) Pak možná jako já začneš googlovat a nalezneš možnost vzdálených serverů.. Po té to i rozběhneš, přičemž ale zjistíš, že v lepším případě ti to poběží, ale na PC prakticky nic nepustíš v době přehrávání media, protože vlastně všechno probíhá na PC. A nebo ti to poběží tak, že nepoběží..

Takže, jako uživatel ti mohu na tohle téma multimedialního centra říct jedno.. Na nějakou nouzovku to zase není tak špatné, ale po pár nezdarech člověku ps3 dobře poslouží hlavně jako bluray přehravač a herní konzole.. ;)

Odkaz ke komentáři

• 0