Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

GOD format do ISO?


Recommended Posts

Ahoj.

Jsem začátečník a zajímalo by mě zda-li existuje soft, který dokáže rozbalenou ISO hru programem ISO2GOD do souborů data nazpět vrátit do původního ISO souboru.Jedná se o to ,že jsem stáhl hru RAGE , která je již rozbalená do 3 DVD a já bych to chtěl na 3 DVD v ISO souborech a pak pouze rozbalit Image browserem do složky kde mám právě veškeré hry z ISO.Snad to není úplně hloupá otázka a pokud ano, tak to prostě omluvte:?

Děkuji za jakoukoliv radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže to funguje že jakoukoliv hru co mám na externáku v GOD(mám jich tam 50), můžu sloučit v iso a prevest pres xbox image browser? predtim sem byl blbej a nehledel sem na velikost, a xbox image browser tu hru ohodne zmensi tak se chci zeptat jestli presne takhle to funguje? to by bylo super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, zřejmě ANO, předělával jsem pouze jednu hru z GODu, ale jak jsem psal, možná si to něco nezapíše zpětně úplně dobře (něco jako CRC) a Image browser dělá mrtvého brouka, ale hru rozbalenou buď Power iso(em) nebo Ultra iso(em) po rozbalení v pohodě hraji.

A ještě jedna věc, někdo tvrdí, že hry rozbalené přes Image browser se trhají a toho jsem si všiml pouze u jedné jediné hry z 85ti her (co mám na internim HDD)a to byla hra, kde běží videosekvence ve Fight night champion (skoro neznatelně) , ale při boji už vůbec nic.A velikostně je hezké když člověk stáhne 6GB např Wipeout 2 a Image browser posílá rozbalenou hru do xboxu 1GB a to je celá velikost této brutální hry :cheesygrin:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a čím to mám teda sloučit ten formát GOD abych si to mohl pak rozbalit přes xbox image browser?

já to teda zkusím sloučit pres ultra iso ale sem zvedavej jestli mi to pak xbox image browser spravne rozbali

tak mě to teda nefunguje. nejde mi to iso rozbalit ani kdyz sem ho vytvoril pres ultra iso.:/

Odkaz ke komentáři