Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Recommended Posts

Odesláno

Zdravim, koupil jsem pres kamose 12mesicni Gold. Zadam kod, potvrdim, objevi se tabulka ze kod obsahuje 12mesicni zlate clenstvi,ale jakmile dam ReedemNow tak vyskoci hlaska: Can't retrieve information from Xbox Live. Please try again later. Status code: jednou je to 8016A04B a na druhy pokus 80153021. Zkousim to od 7rana i pres PC a porad to same. Kamos kontaktoval prodejce a ten tvrdi, ze je kod v poradku(3 roky od nej kupuju Live i body a doposud vse v poho). Nasel jsem, ze by to mohlo mit spojitost se zadavanim platebni karty, nebo snad dokonce se zmenou GamerTagu. Prvni moznost vylucuji, nikdy jsem platebni kartu nezadaval ani nechci. A pokud jde o GT, tak ten jsem doopravdy pred pul rokem menil. Asi mi nezbyde nic jineho nez v pondeli zavolat na info linku.Doufam, ze tam jsou vztricni, za 6 let poctiveho hrani na xboxu jsem tam nemusel volat.

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu