Thunderr CZ Odesláno Únor 5, 2012 Nahlásit Share Odesláno Únor 5, 2012 Zdravim, koupil jsem pres kamose 12mesicni Gold. Zadam kod, potvrdim, objevi se tabulka ze kod obsahuje 12mesicni zlate clenstvi,ale jakmile dam ReedemNow tak vyskoci hlaska: Can't retrieve information from Xbox Live. Please try again later. Status code: jednou je to 8016A04B a na druhy pokus 80153021. Zkousim to od 7rana i pres PC a porad to same. Kamos kontaktoval prodejce a ten tvrdi, ze je kod v poradku(3 roky od nej kupuju Live i body a doposud vse v poho). Nasel jsem, ze by to mohlo mit spojitost se zadavanim platebni karty, nebo snad dokonce se zmenou GamerTagu. Prvni moznost vylucuji, nikdy jsem platebni kartu nezadaval ani nechci. A pokud jde o GT, tak ten jsem doopravdy pred pul rokem menil. Asi mi nezbyde nic jineho nez v pondeli zavolat na info linku.Doufam, ze tam jsou vztricni, za 6 let poctiveho hrani na xboxu jsem tam nemusel volat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Thunderr CZ Odesláno Únor 8, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 8, 2012 Tak vyreseno, nepomohlo nic jineho nez kod vratit a koupit novej. Nekteri zahranicni prodejci nakupuji kody ve spicialnich slevovych akcich, jenomze tyto kody pak jsou omezeny regionem. viz muj pripad status code:8016A04B , tak pozor na to. lock Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.