Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Pomoc prosim!


Thunderr CZ

Recommended Posts

Zdravim, koupil jsem pres kamose 12mesicni Gold. Zadam kod, potvrdim, objevi se tabulka ze kod obsahuje 12mesicni zlate clenstvi,ale jakmile dam ReedemNow tak vyskoci hlaska: Can't retrieve information from Xbox Live. Please try again later. Status code: jednou je to 8016A04B a na druhy pokus 80153021. Zkousim to od 7rana i pres PC a porad to same. Kamos kontaktoval prodejce a ten tvrdi, ze je kod v poradku(3 roky od nej kupuju Live i body a doposud vse v poho). Nasel jsem, ze by to mohlo mit spojitost se zadavanim platebni karty, nebo snad dokonce se zmenou GamerTagu. Prvni moznost vylucuji, nikdy jsem platebni kartu nezadaval ani nechci. A pokud jde o GT, tak ten jsem doopravdy pred pul rokem menil. Asi mi nezbyde nic jineho nez v pondeli zavolat na info linku.Doufam, ze tam jsou vztricni, za 6 let poctiveho hrani na xboxu jsem tam nemusel volat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu