Buke Odesláno Únor 5, 2012 Nahlásit Share Odesláno Únor 5, 2012 Ahoj, jsem úplný nováček s psp a hry mi příjdou, že jsou drahé. Raději bych je stahoval, ale nevím jak. Mám PSP 3004 verzi 6.39. Dali by jste mi podrobný návod jak dát do PSP hru a kam ? Jaký program musím mít v PSP a kam ho dát aby mi hra šla ? Moc Vám děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Moderators Zinglbee Odesláno Únor 5, 2012 Moderators Nahlásit Share Odesláno Únor 5, 2012 Update na 6.60 a pak PRO-B10 fix1 Light Custom Firmware :) //vše je tady http://console-forum.net/tema/53990-psp-pro-zacatecniky-aktualizace-7-1-2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Buke Odesláno Únor 5, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 5, 2012 Děkuji, Doufám že to půjde :roll: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Buke Odesláno Únor 6, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 6, 2012 Chci se zeptat jestli je pravda to co se říká.. Po flashnutí prý nejde WiFi a mám ještě jeden problém na skypu, který je v PSP se dá jen volat ? nebo i psát ? jestli i psát dejte mi prosím návod jak. :cry: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Martin2412 Odesláno Únor 6, 2012 Nahlásit Share Odesláno Únor 6, 2012 Ne, nevím, kde se to říká, ale je to naprostý nesmysl, WI-FI přijímač CFW nijak neovlivní, internet funguje naprosto normálně. Na skypu se dá jen volat (tedy mám dojem, už je to dávno, co jsem měl na PSP zaplý skype) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...