Farmuf Odesláno Únor 28, 2012 Nahlásit Share Odesláno Únor 28, 2012 Ahoj, mám stejnej problém jako huhla viz. http://console-forum.net/tema/136597-prosim-pomoc-s-wifi?highlight=wifi Jsem takový amatér.. Vysvětlí mi někdo, jak změnit šifrování na routeru ? :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Martin2412 Odesláno Únor 28, 2012 Nahlásit Share Odesláno Únor 28, 2012 Na PC v prohlížeči musíš zadat ip adresu svého routeru (nejčastěji 192.168.1.1), tam dát wi-fi settings (nebo podobně) a security a tam nastavit WPA a uložit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Farmuf Odesláno Únor 28, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 28, 2012 to už. jméno a heslo má být SSID té wi-fi ? Pokud jo, mě nejde se přihlásit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Martin2412 Odesláno Únor 28, 2012 Nahlásit Share Odesláno Únor 28, 2012 Ano, jméno by mělo být SSID wifiny a to heslo je buď v základu klasické 1234(popřípadně 12345 nebo 01234, atd.) a nebo je to heslo, které jsi si dával na zabezpečení wifiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Farmuf Odesláno Únor 29, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 29, 2012 Ani jedno heslo nejde.. Prostě mě to nechce pustit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Anonymous_ Odesláno Únor 29, 2012 Nahlásit Share Odesláno Únor 29, 2012 Ne, jmeno nema byt SSID. Jmeno je "admin" nebo "administrator" a heslo take "admin" nebo "administrator" nebo "1234" nebo prazdne. Docela by se hodilo vedet, co za router mas - bez toho se asi nepohneme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Farmuf Odesláno Únor 29, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Únor 29, 2012 Už to jide.. díky ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Otázka
Farmuf