Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Problém se 0shippingzone.com


Trany

Otázka

Dobrý den,

jednoho dne si můj kamarád chtěl koupit Ez Flash 3 in 1 na stránce 0shippingzone.com. Odtud jsem kupoval hodněkrát, jelikož ceny byly lákavé a poštovné nulové. Tudíž jsem mu tuto stránku doporučil. A pak nastal problém.

Když vyplnil a odeslal objednávku, z jenže mu byla vrácena údajně kvůli tomu, že se fakturační adresa nashodovala s údaji na kartě. Takhle mu byla objednávka vrácena dvakrát, tudíž nepotvrzoval žádnou platbu. Jenže mu pak přišla od banky zpráva, že mu bylo odčerpáno něco málo peněz, konkrátně 34 dolarů za 2 objednávky! Když se podíval do transakční historie, nenašel žádnou zmínku o platbě na účet toho obchodu. Banka o ničem neví, teď to řeší s podporou, samotný případ mě celkem překvapuje, jelikož jsem měl s tímto obchodem dobré zkušenosti.

Hlavní problémem tedy je, že se vlastně neví, jestli mu v budoucnu něco přijde (například 2 flashkarty), stejně jako to, že banka nemá ponětí o nějaké transakci. Peníze jednoduše zmizely.

Nevíte prosím, jak tento případ efektivně vyřešit? Předem díky za jakékoliv rady a připomínky, mám trošku černé svědomí ;)

Trany

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

5 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Neni mozne, aby penize jentak zmizely. Vse musi byt evidovano v transakcni historii. Pokud mu chodi mesicne vypisy, tak je to jednoduche. Pokud mu budou chybet penize, ktere nikde nejsou zaznamenane v historii, pak je to problem banky a normalne bych zasel na pobocku a resil to primo tam.

(Kde prisel na to, ze mu zmizelo 34 dolaru mimochodem?)

Pokud mu mesicne vypisy nechodi, tak kdyz si necha udelat vypis v elektronicke podobe, tak tam ty transakce take musi byt... Pokud tam nejsou, tak opet problem banky. Veskere transakce a pohyby na ucte musi byt evidovane. Nejde, aby proste penize jentak zmizely.

Napada mne jeste jedna (pravdepodobnejsi varianta) - v historii to neni, protoze se jedna jeste o nezpracovane (nezauctovane) transakce.

Nicmene. Plati jedno pravidlo

1) pokud platis kartou, vzdy ma pravdu zakaznik. Nebo jinak receno - prodejce musi dokazat, ze zbozi dodal, v opacnem pripade ma zakaznik narok na vraceni penez skrze banku.

2) pokud platis prevodem z uctu, pak ma naopak vzdy pravo a pravdu ten, komu penize prisly. Jinak receno - musis TY dokazat, ze ti zbozi neprislo. V opacnem pripade ti penize nikdo vracet nebude :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Mno, zapomněl jsem dodat, že platil kartou Visa a že mu každý měsíc chodí výpisy. To nás nenapadlo, asi to tam bude :). Nicméně mu peníze opravdu zmizely, jelikož měl v bance víc, než 7 eur, které se mu tam nyní válí. Pokud je to tak jak říkáš, měl by zůstat v klidu a případně počkat, jestli mu nedojde překvapení v podobě dvou flashkaret? Mu samozřejmě stačí jedna, o to víc se diví, že mu nepřijali objednávku a stejně jsou peníze fuč. Šlo by to ještě skrze support stornovat jednu z těch objednávek?

Já vím, je to zamotané. Největší záhadou zůstává to, proč se objednávka vůbec uskutečnila, když se oficiálně ani nepřijala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

No rozhodne bych napsal na podporu toho shopu. Tam musi vedet jak to vypada. Normalne bych jim napsal, ze proc strhli penize, kdyz neakceptovali adresu... Jestli to teda odeslali/odeslou, co musi udelat pro to, aby to poslali a pokud ne, tak at udelaji refund. Pokud neodepisou, tak bych je jeste urgoval. Pokud nebudou reagovat, tak bych zavolal/zasel do banky, ze chci stornovat tu transakci...

Urcite bych to resil, protoze pokud mu za mesic nic nedojde, tak se to bude uz resit hur...

A aktualne je nejlehci to resit primo v tom shopu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu