Luke-Hardy Odesláno Červen 11, 2012 Nahlásit Share Odesláno Červen 11, 2012 Koupil jsem si PSP 3003 a je údajně flashlé jak to vůbec poznám ? a jak stím mám zarábět prosím poraďte v tomhle jsem nováček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Platfus Odesláno Červen 11, 2012 Nahlásit Share Odesláno Červen 11, 2012 Až budeš v xmb (menu psp) zmáčkni select a pokud se ti zobrazítaková nepěkná zabulka tak máš flash. Jeste muzes jit do settings>system settings>system information. Pokud tam máš číslo fw např 6.60 a za tím napsáno PRO B nebo proste pismenka tak flash mas. Na root si dej složku ISO a do ní pak stahuj hry Víc informaci je v topicu pro zacatecniky Sent from my iPad 2 using Tapatalk HD M'kay? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Luke-Hardy Odesláno Červen 11, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Červen 11, 2012 Ok podle všeho mam flash ještě jedna otázka když mám ten flash a mám 2 pam karty tak co mám dělat aby to fungovalo na té druhé paměťovce ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Platfus Odesláno Červen 11, 2012 Nahlásit Share Odesláno Červen 11, 2012 na té s flashem v "game" (ms0/psp/game myslim) tak tam máš asi dvě složky se jmenem fast recovery a pro update. Tak ty dvě překopíruj i na tu neflahslou pam. Kartu do stejneho adresare. Takze root karty/psp/game a tam to dej Sent from my iPad 2 using Tapatalk HD M'kay? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Luke-Hardy Odesláno Červen 11, 2012 Autor Nahlásit Share Odesláno Červen 11, 2012 No tak nic takového tam nemám prohlížel jsem všechny složky a nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
0 Martin2412 Odesláno Červen 11, 2012 Nahlásit Share Odesláno Červen 11, 2012 A co tam vůbec máš za CFW? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...