Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Potřebuji rychle pomoc


danfri

Recommended Posts

Dnes ráno jsem chtěl na PS3 nahrávat Let´s Play přes DVD , ale když jsem dal Display -) Change -) AV cable a pak 750p tak mi všude zmizel obraz . Při zapnutí PS3 slyším zvuk , ale nevidím obraz . Tak jsem zkusil vytáhnou a zase vložit AV i HDMI kabel ale furt nic . Tak jsem zkusil Hard Reset a furt nic :( Potřebuji rychle pomoc děkuji !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 4 weeks later...

Jsem začínající laik a zakoupil jsem PS3 a mám hry jako Far Cry 2 kill zone2 a další chodičky,ale nedokážu ti hru ovládat tim kalsickým ovladačem.

než se otočím nebo zamířím tak jsem mrtvej.

Jak tohrjete že to vš ukočírujete?

Neexistuje nějaká klavesnice s myší jako to bylo u PC?

Je mě jasné že to je rukama ale.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Další problém koupil jsem si hru Call of duty 4 MW,ale při předchozím hraní aut mě zůstal

volant zapojen v USB a ted mě nejde hrát na joystiku Call of duty.

Pouze na volantu což je nesmysl.Po ukončení nebo vyndaní hry znovu a píše to at zapojim control jako volant .

Kde a jak se zbavím volantu?A navíc na joystiku mě to ukazuje 2 takže je asi 1 volant a při tom je v krabce.

Díky za rady Petr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 1 month later...

Ahoj mám dotaz

Kopupil jsem na PS3 starší AV reciver Panasonic SA-XR15 a samozřejmě optickej kabel propojen

s konzoli PS3.Ale po zastrčení a zaškrtnutí všech fajfek nebo jen prvních dvou to nejde nebo nejde ani zvuk z TV

Telka je propojena HDMI kabelem.Tak ?kde je problém Mám návod,ale nejde to podle toho viz odkaz. Kde co a jak mám zaškrtnout

aby to to hrála jak z TV kterou ztiším a hlavně z toho AV recivru Panasonic

Zkoušel jsem jukebox a vše v poho hrálo v 5,1

ALe jak zapojim PS 3 tak nejde vůbec zvuk sice kabel svítí ale tot vše :-(

tadyje link AV

http://www.avland.co.uk/panasonic/saxr15/index.htm

a tady je ten návod tak tedy poradte :