pinkpiggy Odesláno Září 16, 2006 Nahlásit Share Odesláno Září 16, 2006 naprogramoval tu nekdo nejakou homebrew??treba jen "hello world" ale jestli nekdo odsud uz nejakou homebrew naprogramoval..diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myschoo Odesláno Září 16, 2006 Nahlásit Share Odesláno Září 16, 2006 ja :) hello world v LUA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinkpiggy Odesláno Září 16, 2006 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 16, 2006 jj videl jsem na youtube akorat jsem nevedel jestli si to delal ty..prosim te mohl bys mi rict jestli sytaxe programu je uplne stejna??nebo tam jsou nejake zvlastni programy..sice v lua stejnak neumim ale zajima me to..nevis jestli na to PSP se muzou delat homebrew treba v C#?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lost Odesláno Září 16, 2006 Nahlásit Share Odesláno Září 16, 2006 Zajímalo by mě jak se dá naprogramovat nějaký homebrew je na to nějaký soft nebo tak něco?Spiše by mě více ale zajímalo jak převadíjí homebrew hry a aplikace do tiffu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myschoo Odesláno Září 16, 2006 Nahlásit Share Odesláno Září 16, 2006 t0mmy5: lol ten som zrovna nerobil ja :D Lost: zda sa ze si este neprogramoval takze kompilacia do tiffu by mohla byt este vacsi problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PAINkillerCZE Odesláno Září 16, 2006 Nahlásit Share Odesláno Září 16, 2006 www.google.com creat homebrew psp .) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kgsws Odesláno Září 16, 2006 Nahlásit Share Odesláno Září 16, 2006 jo ja ... tady je takovy bludiště (to sem vždycky ukazoval misto hello world, nejen na PSP ale aji na PC) http://www.zdoom.ic.cz/bludiste.rar - kdyby to najednou nejelo tak počkejte, posledi dobou IC.CZ blbne pravě pracuju na nove hře WideMind, jedna se o totalni změnu zdrojovyho kodu PSP DOOMa ... no samozdřejmě aji totalni změnu obrazku zbrani atd... (a přiběh) a tady zdrojak bludiště: #include <pspkernel.h> #include <pspdebug.h> #include <pspdisplay.h> #include <pspctrl.h> #include <stdio.h> #include <stdlib.h> PSP_MODULE_INFO("Bludiste by kgsws", 0, 1, 1); #define printf pspDebugScreenPrintf #define charto pspDebugScreenPutChar #define color pspDebugScreenSetTextColor #define backcolor pspDebugScreenSetBackColor #define Ceklic 1 #define Zeklic 2 #define Moklic 4 #define Zlklic 8 #define Azklic 16 #define Puklic 32 FILE *soub; char ch; char levels[32]; int x,y,zmena,zx,zy,konec,i,mx,my,klice,level; char pole[]="******** *" " Testovaci *" " #Mapa *" "** # # *" " # # *" " # * *" " # * * *" " *%%* *%* *" "*****%%*********%***" "* A *" "* A2A *" "* + BA *" "* B3B *" "* CB *" "* C4C *" "* DC *" "*****%% D5D F*" "# % ED F *" "#1 * E6E F G*" "######**************"; SceCtrlData pad; /* Exit callback */ int exit_callback(int arg1, int arg2, void *common) { konec=3; return 0; } /* Callback thread */ int CallbackThread(SceSize args, void *argp) { int cbid; cbid = sceKernelCreateCallback("Exit Callback", exit_callback, NULL); sceKernelRegisterExitCallback(cbid); sceKernelSleepThreadCB(); return 0; } /* Sets up the callback thread and returns its thread id */ int SetupCallbacks(void) { int thid = 0; thid = sceKernelCreateThread("update_thread", CallbackThread, 0x11, 0xFA0, 0, 0); if(thid >= 0) { sceKernelStartThread(thid, 0, 0); } return thid; } int main() { x=1; zmena=1; level=1; SetupCallbacks(); pspDebugScreenInit(); pspDebugScreenSetXY(1,0); color(0x00FFFF); backcolor(0x0088FF); printf(" Bludiste by kgsws "); color(0xFFFFFF); backcolor(0x000000); pspDebugScreenSetXY(1,2); printf("Level: %d",level); while(konec==0){ sceCtrlReadBufferPositive(&pad, 1); if(pad.Buttons & PSP_CTRL_DOWN) { x++; zmena=1; } if(pad.Buttons & PSP_CTRL_UP) { x--; zmena=1; } if(pad.Buttons & PSP_CTRL_CROSS) { if(x==1) { // ----------------------------------------------------------- HRA { sprintf(levels,"level%d.dat",level); soub = fopen(levels, "rb"); if(soub != NULL) { x=0; while(x!=20*20-1) { ch=fgetc(soub); pole[x]=ch; x++; } fclose(soub); x=1; y=1; zmena=1; konec=0; my=1; pspDebugScreenClear(); color(0x008800); backcolor(0x005555); pspDebugScreenSetXY(1,0); printf(" Level: "); pspDebugScreenSetXY(35,0); printf("%d",level); backcolor(0x000000); color(0xFFFFFF); pspDebugScreenSetXY(2,3); printf("Klice:"); while(my!=21){ mx=1; while(mx!=21){ if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='+'){ x=mx*8+20*8; y=my*8+8*8; }else if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='*'){ charto(mx*8+20*8,my*8+8*8,0xFFFFFF,219); }else if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='A'){ charto(mx*8+20*8,my*8+8*8,0x000088,219); }else if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='B'){ charto(mx*8+20*8,my*8+8*8,0x008800,219); }else if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='C'){ charto(mx*8+20*8,my*8+8*8,0x880000,219); }else if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='D'){ charto(mx*8+20*8,my*8+8*8,0x008888,219); }else if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='E'){ charto(mx*8+20*8,my*8+8*8,0x888800,219); }else if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='F'){ charto(mx*8+20*8,my*8+8*8,0x880088,219); }else if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='1'){ charto(mx*8+20*8,my*8+8*8,0x0000FF,'*'); }else if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='2'){ charto(mx*8+20*8,my*8+8*8,0x00FF00,'*'); }else if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='3'){ charto(mx*8+20*8,my*8+8*8,0xFF0000,'*'); }else if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='4'){ charto(mx*8+20*8,my*8+8*8,0x00FFFF,'*'); }else if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='5'){ charto(mx*8+20*8,my*8+8*8,0xFFFF00,'*'); }else if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='6'){ charto(mx*8+20*8,my*8+8*8,0xFF00FF,'*'); }else if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='%'){ charto(mx*8+20*8,my*8+8*8,0xFFFFFF,219); }else if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='#'){ }else if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='G'){ charto(mx*8+20*8,my*8+8*8,0x0088FF,219); }else charto(mx*8+20*8,my*8+8*8,0xFFFFFF,pole[(mx-1)+(my-1)*20]); mx++; } my++; } zx=1; zy=30; klice=0; while(konec==0) { sceCtrlReadBufferPositive(&pad, 1); if(pad.Buttons & PSP_CTRL_START) { konec=1; } if(pad.Buttons & PSP_CTRL_UP) { zy=y; zx=x; y=y-8; zmena=1; } if(pad.Buttons & PSP_CTRL_DOWN) { zy=y; zx=x; y=y+8; zmena=1; } if(pad.Buttons & PSP_CTRL_LEFT) { zy=y; zx=x; x=x-8; zmena=1; } if(pad.Buttons & PSP_CTRL_RIGHT) { zy=y; zx=x; x=x+8; zmena=1; } if(zmena==1){ zmena=0; if(x<1) x=1; if(y<1) y=1; if(x>473) x=473; if(y>265) y=265; mx=(x-20*8)/8; my=(y-8*8)/8; if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='*'){ x=zx; y=zy; } if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='A'){ if(klice & Ceklic) { pole[(mx-1)+(my-1)*20]=' '; } else { x=zx; y=zy; } } if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='B'){ if(klice & Zeklic) { pole[(mx-1)+(my-1)*20]=' '; } else { x=zx; y=zy; } } if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='C'){ if(klice & Moklic) { pole[(mx-1)+(my-1)*20]=' '; } else { x=zx; y=zy; } } if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='D'){ if(klice & Zlklic) { pole[(mx-1)+(my-1)*20]=' '; } else { x=zx; y=zy; } } if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='E'){ if(klice & Azklic) { pole[(mx-1)+(my-1)*20]=' '; } else { x=zx; y=zy; } } if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='F'){ if(klice & Puklic) { pole[(mx-1)+(my-1)*20]=' '; } else { x=zx; y=zy; } } if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='1'){ pole[(mx-1)+(my-1)*20]=' '; pspDebugScreenSetXY(9,3); color(0x0000FF); printf("*"); klice=klice+1; } if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='2'){ pole[(mx-1)+(my-1)*20]=' '; pspDebugScreenSetXY(11,3); color(0x00FF00); printf("*"); klice=klice+2; } if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='3'){ pole[(mx-1)+(my-1)*20]=' '; pspDebugScreenSetXY(13,3); color(0xFF0000); printf("*"); klice=klice+4; } if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='4'){ pole[(mx-1)+(my-1)*20]=' '; pspDebugScreenSetXY(15,3); color(0x00FFFF); printf("*"); klice=klice+8; } if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='5'){ pole[(mx-1)+(my-1)*20]=' '; pspDebugScreenSetXY(17,3); color(0xFFFF00); printf("*"); klice=klice+16; } if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='6'){ pole[(mx-1)+(my-1)*20]=' '; pspDebugScreenSetXY(19,3); color(0xFF00FF); printf("*"); klice=klice+32; } if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='#'){ charto(x,y,0xFFFFFF,219); x=zx; y=zy; pole[(mx-1)+(my-1)*20]='*'; } if(pole[(mx-1)+(my-1)*20]=='G'){ konec=2; level++; } charto(zx,zy,0x000000,32); charto(x,y,0x0088FF,1); for(i=0; i<10; i++) { sceDisplayWaitVblankStart(); } } } pspDebugScreenClear(); pspDebugScreenSetXY(1,0); color(0x00FFFF); backcolor(0x0088FF); printf(" Bludiste by kgsws "); color(0xFFFFFF); backcolor(0x000000); pspDebugScreenSetXY(1,2); printf("Level: %d",level); if(konec!=3) konec=0; zmena=1; x=1; } else { pspDebugScreenSetXY(20,20); color(0x0000FF); printf("soubor level%d.dat nenalezen!",level); color(0xFFFFFF); } // ----------------------------------------------------------- HRA } } if(x==2) { pspDebugScreenSetXY(25,20); soub = fopen("save.dat", "rb"); if(soub != NULL){ ch=fgetc(soub); level = ch; if(level!=-1){ zmena=1; color(0x00FF00); printf(" Nacteno ..."); color(0xFFFFFF); pspDebugScreenSetXY(1,2); printf("Level: %d",level); } else { color(0x0000FF); printf("Chyba v souboru! "); color(0xFFFFFF); } fclose(soub); } else { color(0x0000FF); printf("Nic neni ulozeno! "); color(0xFFFFFF); } } if(x==3) { pspDebugScreenSetXY(25,20); soub = fopen("save.dat", "wb"); if(soub != NULL){ fputc(level,soub); fclose(soub); color(0x00FF00); printf(" Ulozeno ... "); color(0xFFFFFF); } else { color(0x0000FF); printf("Nelze vytvorit soubor! "); color(0xFFFFFF); } } if(x==4) konec=3; } if(zmena==1){ if(x<1) x=1; if(x>4) x=4; pspDebugScreenSetXY(29,10); if(x==1){ color(0x0088FF); }else{ color(0x005599); } if(level==1){ printf(" Nova hra "); } else { printf("Pokracovat"); } pspDebugScreenSetXY(29,11); if(x==2){ color(0x0088FF); }else{ color(0x005599); } printf(" Nacist "); pspDebugScreenSetXY(29,12); if(x==3){ color(0x0088FF); }else{ color(0x005599); } printf(" Ulozit "); pspDebugScreenSetXY(29,13); if(x==4){ color(0x0088FF); }else{ color(0x005599); } printf(" Konec "); for(i=0; i<5; i++) { sceDisplayWaitVblankStart(); } } } color(0x00FFFF); backcolor(0x000000); pspDebugScreenClear(); pspDebugScreenSetXY(29,15); printf("ukoncovani"); sceKernelExitGame(); return 0; } jo a klidně si mužete udělat novy kola ... stači přidat dalši level-soubory no a obsah neni těžky zjistit ;) (počet levelu neomezen, vždy pole 20x20) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myschoo Odesláno Září 23, 2006 Nahlásit Share Odesláno Září 23, 2006 Moja aplikacia v LUA :lol: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinkpiggy Odesláno Září 24, 2006 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 24, 2006 jo tak cetl jsem ten navod na tej strance cos mi poslal..trosku sjemchapal zpusob akym to je programovane akorat nevim jak vypada zacatek a konec programu..kdybych umel anglicky tka bych si to tez udelal:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myschoo Odesláno Září 24, 2006 Nahlásit Share Odesláno Září 24, 2006 hele si pohladej LUA samples a mas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myschoo Odesláno Září 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Září 26, 2006 hura pridal som moznost vypnutia USB!! :wink: 8) :lol: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinkpiggy Odesláno Září 26, 2006 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 26, 2006 mas to pekne myschoo..:)akorat jak neumim anglicky tak jsem enmohl najit na netu ty tvoje rpikazi a treba v tom key jsem se nevyznal.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myschoo Odesláno Září 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Září 26, 2006 key.lua som nerobil ja :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kgsws Odesláno Září 26, 2006 Nahlásit Share Odesláno Září 26, 2006 trochu sem updatl http://www.zdoom.ic.cz/bludiste.rar stahujte znova :) (přidana animačni ikona v menu a zdrojak v archyvu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinkpiggy Odesláno Září 27, 2006 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 27, 2006 kua samy programatori sakra :D jak to tak vidim tak ikdyz to studuju tak programator zrovna asi nebudu :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kgsws Odesláno Září 29, 2006 Nahlásit Share Odesláno Září 29, 2006 dalši sranda :) http://zdoom.ic.cz/logo.rar ten obrazek logo.bmp si mužete změnit ale musi zustat puvodni parametry (rozlišeni, počet barev, paleta) jo zdrojak přibalen jako vždy :P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myschoo Odesláno Září 30, 2006 Nahlásit Share Odesláno Září 30, 2006 to je aplikacia v C++ ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kgsws Odesláno Září 30, 2006 Nahlásit Share Odesláno Září 30, 2006 jo jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinkpiggy Odesláno Září 30, 2006 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 30, 2006 jo jo stejnak te nechapu jak neco takoveho muzes umet programovat :D OT lol myschoo co to mas za avatar :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myschoo Odesláno Září 30, 2006 Nahlásit Share Odesláno Září 30, 2006 :D proste vzdy ked sa na ten avatar pozriem...musim sa smiat :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kgsws Odesláno Září 30, 2006 Nahlásit Share Odesláno Září 30, 2006 stejnak te nechapu jak neco takoveho muzes umet programovat :D tohe neni nic těžkyho sou to jen takovy srandičky :P (navrat do DOSu skoro) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinkpiggy Odesláno Říjen 1, 2006 Autor Nahlásit Share Odesláno Říjen 1, 2006 a kde si prosim te ten avatar nasel :D je fakt dobrej :D :D :) jo jinak ze to neni tezky?? :D :D to bych moc nerikal :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dolik Odesláno Říjen 1, 2006 Nahlásit Share Odesláno Říjen 1, 2006 To víš aŤ žije příkazový řádek co? :lol: NApříklad tohlec naprogramuje každej debil :D Sice to neni pro PSP,ale budiž :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinkpiggy Odesláno Říjen 1, 2006 Autor Nahlásit Share Odesláno Říjen 1, 2006 hh dobra vecicka :D ale ja bych nevedel jak tohle naprogramovat :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo Odesláno Říjen 1, 2006 Nahlásit Share Odesláno Říjen 1, 2006 diky kamo :evil: ... ze ja deb*l to jeste poustel :lol: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.