joan07 Odesláno Duben 29, 2013 Nahlásit Share Odesláno Duben 29, 2013 Čus...smáznul sem si svůj původní profil na ps3ce a měl sem tam stáhnutou hru kterou sem koupil na store,ta hra tam sice zůstala ale nedostanu se na multiplayer a ještě jedna origoš hra která šla taky spustit přes kod...nyní se nedostanu ani na jednu z nich na mulťák...někde sem čet že se musí znovu zadat ten původní profil...prblém je v tom že si nepamatuju ty údaje atd.atd....co s tim? :roll: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Manoust Odesláno Duben 29, 2013 Nahlásit Share Odesláno Duben 29, 2013 asi jedinne zavolat na sony podporu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Readdy_B Odesláno Duben 29, 2013 Nahlásit Share Odesláno Duben 29, 2013 Podpora Sony Playstation - podpora@playstation.cz nebo playstation.cz@crystalcall.sk a telefon 225 341 407. Na starosti to tam má nějakej slovák(!) Tomáš Boháč, ko.kot na entou, nekompetentní línej lempl, kterej čeká, až tě přestane bavit mu psát, ale když vydržíš, tak nakonec po měsíci věc vyřídí, čobol jeden:D Viz moje komunikace se Sony podporou http://console-forum.net/tema/104158-nahlasovani-podvodniku/page35 Ještě k tvému příspěvku: Pokud smažeš účet v PS3, tak ti nepůjde hra hrát vůbec, ne pouze MP, i když jí budeš mít staženou na HDD, ne? Takže pokud víš přihlašovací email k PSN účtu a máš na tento email přístup, nech si zaslat od Sony nové heslo a poté se můžeš přihlásit, to je nejjednodušší. Pokud ho nevíš, podpora bude chtít Online ID, datum založení účtu a odpověď na kontrolní otázku (to chtěli po mě, já jsem potřeboval na mém zcizeném účtu pouze vyresetovat všechny PS3, abych se dostal k obsahu). Takže přeji pevné nervy:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kkuubbaas Odesláno Duben 29, 2013 Nahlásit Share Odesláno Duben 29, 2013 Readdy_B: Ja tam uz volal 2x a pokazde sem byl spokojeny :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
saza Odesláno Duben 29, 2013 Nahlásit Share Odesláno Duben 29, 2013 Na CZ podporu jsem psal i volal a nikdo nic nezařídil. Podpora úplně k hovnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Readdy_B Odesláno Duben 30, 2013 Nahlásit Share Odesláno Duben 30, 2013 Readdy_B: Ja tam uz volal 2x a pokazde sem byl spokojeny :) tak to jsi měl štěstí, můj zážitek je měsíc starej a nasrali mě víc než ten zloděj, co mi účet ukradl:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.