Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Recommended Posts

  • Odpovědi 2.2k
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Nejvíc přispívající

Nejvíce příspěvků v jednom dni

Nejvíc přispívající

Odesláno
No ja mam takticke braneni a zbytek tak na pul,strely mam semi atd...primo assisted nic...jenze mam pocit ze vetsina lidi v mp ma prave takticke braneni vypnuty

jj snad všici ho mají vypnutý a jenom drží čudlík a on presují za ně ...a to se pak skoro nedá :/ to je shit potom... já mám vše manual krom snad střely mám taky na semi.. to bych se pak netrefil asi vubec :D

Odesláno
Diky za rady :D co ty Setiku uz mas xko?

EDIT : Vezmu ten dual kit,cena je fajn,snad to neco vydrzi

Jeste ho bohuzel nemam, volal jsem v poneli na podporu a rekli, ze nevi, kde se to zaseklo a ze pokud se to nezmeni do dvou dnu, tak zatlaci na techniky a posle mi email. Je ctvrtek a zase nic. Muj xbox se jim asi zalibil a chcou si ho nechat, kazdopadne jsem z tehle reklamace totalne znechucenej a muzu za me rict, ze servis od MS stoji za velke kulove. Urcite bych ho nikde nedoporucil.

Odesláno
Jeste ho bohuzel nemam, volal jsem v poneli na podporu a rekli, ze nevi, kde se to zaseklo a ze pokud se to nezmeni do dvou dnu, tak zatlaci na techniky a posle mi email. Je ctvrtek a zase nic. Muj xbox se jim asi zalibil a chcou si ho nechat, kazdopadne jsem z tehle reklamace totalne znechucenej a muzu za me rict, ze servis od MS stoji za velke kulove. Urcite bych ho nikde nedoporucil.

Tak to si jeden z mála co by servis od ms nedoporučoval, já další 100 co jsem čítal na netu si nemůžou servis vynachvalit. Máš prostě jenom smůlu, jsme jenom lidi a to že se jedna zakázka posere nemusí hned znamenat že celý servis stojí za prd. Nic není 100%.

Odesláno

Pro me je to jen obrovske zklamani, ze vyhodim 14 tisic za konzoli s neprijemnym zvukem, kterou kdyz poslu na reklamaci, ktera ma trvat tyden, maximalne dva a u me trva 3 tydny, tak proste nemam dobrou zkusenost s MS a XONE uz od koupeni konzole. Prece nebudu vychvalovat MS servis jenom proto, ze u ostatnich to probehlo bez problemu a rychle, kdyz u me servis probiha tragicky. Urcite neni nikdo 100%, ale kdyz uz to posrali tim, ze se dali do prodeje problemove kousky, tak by se na tohle meli ultra soustredit, aby nedoslo k dalsim problemum a to nemluvim o jednom zdejsim clenovy, kteremu prisel XONE z reklamace a musel ho behem tydne poslat opet na reklamaci :D ale nemuzu se rozcilovat, prece maji na reklamaci jeden mesic, tak snad to aspon stihnou.

Odesláno

Je tady vůbec někdo kromě onefootmana, kdo koupil X1 v české distribuci a byl v pořádku? Já bych čekal od české pobočky Microsoftu nějaké kajícné vyjádření, když jde o takový průser. Pokud vím, tak jediné co k tomu Microsoft řekl, bylo že "slyšeli o tom, že se tento problém asi u 800 zákazníků (celosvětově) projevil".

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu