patasus Odesláno Září 14, 2013 Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2013 Stala se taková nemilá věc. Po přesunutí PS3 z jednoho pokoje do druhého mi najednou přestalo chodit spojení se storem a nešlape online hraní. Vše se děje jak na PS3/PC i PSV. Na PS3 se nemůžu dostat do obchodu (stejně jako na PC, stávkuje i spojení s SEN stránkou, avatary všech ostatních nevidím (ale kdo je online ano), svůj avatar se mi taky nenačte. V PSV se nemůžu podívat na store ani hrát online. Vše je mi naprostou záhadou, protože ještě včera dopoledne všechno na 100% chodilo (stejně jako celých 9 měsíců od zavedení nového netu). Netušil by pls v čem je problém? Asi to bude podnět k tomu, že PS3 a PSV budu muset prodat :blejt: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Moderators SAIXX Odesláno Září 14, 2013 Moderators Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2013 Připojuješ přes wi-fi nebo kabel? Pokud wi-fi je dostatečný signál, neblokuje to něco? Pokud to dělá i PC nebude bych řekl problém v PS3/Vitě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patasus Odesláno Září 14, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2013 (upraveno) Připojuji se přes kabel. Problém je v tom, že mi nejde na všech zařízeních jakákoliv stránka Playstationu - Blog se načte, ale taky hrozně pomalu, což nebývalo. Nemůžu se dostat do wallet, kam jsem zrovna včera dal celkem tučný prachy na GTAV. Do download listu se dostanu a začne to dokonce stahovat, ale to je tak asi všechno co na PS3 funguje. Dnes jsem tu měl dokonce technika od našeho ISP a říkal, že netuší v čem je problém. Že prý by to mohl blokovat jejich firewall na centrále. Otázka je, proč se všechno podělalo včera? BTW. zkoušel jsem veškeré DMZ/otevírání portů na PSN/UPnP atd., nic nefakčí Upraveno Září 14, 2013 uživatelem patasus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limec Odesláno Září 14, 2013 Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2013 presunul jsi jen ps3 nebo i to pc? a co kabel stejny, porad zastrceny do stejne zdirky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno Září 14, 2013 Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2013 neni to jen stejnej den co dali třeba nový FW, či změnili směrováním nebo tak :D u isp ? restart tvyho domaciho routeru si delal ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patasus Odesláno Září 14, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2013 Přes noťas mám stejně wifinu, takže by to bylo jedno...jako je to možný. S tím směrováním atd. - podle mě je to definitivně něco u ISP, napadá mě jim třeba znovu zavolat/poslat e-mail ohledně nějakýho resetu dat pro mou ip adresu (máme ji pevnou), protože mi to dělá opravdu jen Sony Entertainment Network, problémy má trochu i stránka našeho ISP :D Hlavně bych byl rád, kdyby bylo všechno ok na 17.9. :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno Září 14, 2013 Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2013 zkus ping na nejakej psn server od tebe a pak at zkusi kamos, pripadne tracert kde se to zasekne... napr ares.dl.playstation.net C:\Users\LL-Dell>ping ares.dl.playstation.net Příkaz PING na sonycoment.vo.llnwd.net [87.248.217.253] - 32 b Odpověď od 87.248.217.253: bajty=32 čas=36ms TTL=50 Odpověď od 87.248.217.253: bajty=32 čas=33ms TTL=50 Odpověď od 87.248.217.253: bajty=32 čas=33ms TTL=50 Odpověď od 87.248.217.253: bajty=32 čas=33ms TTL=50 jinak reklamuj u isp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patasus Odesláno Září 14, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2013 Třeba takto? C:\Users\Mardolina>ping store.sonyentertainmentnetwork.com Příkaz PING na e5876.g.akamaiedge.net [23.63.81.197] - 32 bajtů dat: Vypršel časový limit žádosti. Vypršel časový limit žádosti. Vypršel časový limit žádosti. Vypršel časový limit žádosti. Statistika ping pro 23.63.81.197: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 0, Ztracené = 4 (ztráta 100%) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno Září 14, 2013 Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2013 a to bude ta chyba prave - reklamuj s tim ze ostatnim to vsem chodi - chyba u nich .. me teda jejich server co rozhazuje zatez dal jinou ip ale i na tu co to prelozilo tobe mi to jde.. cili relamuj natvrdo C:\Users\LL-Dell>ping store.sonyentertainmentnetwork.com Příkaz PING na e5876.g.akamaiedge.net [23.51.161.197] Odpověď od 23.51.161.197: bajty=32 čas=27ms TTL=53 Odpověď od 23.51.161.197: bajty=32 čas=26ms TTL=53 Odpověď od 23.51.161.197: bajty=32 čas=39ms TTL=53 Odpověď od 23.51.161.197: bajty=32 čas=23ms TTL=53 Statistika ping pro 23.51.161.197: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztrá Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 23ms, Maximum = 39ms, Průměr = 28ms --- C:\Users\LL-Dell>ping 23.63.81.197 Příkaz PING na 23.63.81.197 - 32 bajtů dat: Odpověď od 23.63.81.197: bajty=32 čas=16ms TTL=56 Odpověď od 23.63.81.197: bajty=32 čas=15ms TTL=56 Odpověď od 23.63.81.197: bajty=32 čas=21ms TTL=56 Odpověď od 23.63.81.197: bajty=32 čas=15ms TTL=56 at vidime kde se to ztraci dej tracert na tu ip co ti to nejde.. cili tracert 23.63.81.197 urco ti to zkonci nekde na routeru tvyho isp a vubec nedojde do netu .. kdyz je to ok vypada to nejak podobne : C:\Users\LL-Dell>tracert 23.63.81.197 Výpis trasy k a23-63-81-197.deploy.static.akamaitechnologies.com [23.63.81.197] s nejvýše 30 směrováními: 1 1 ms 1 ms 3 ms 192.168.0.1 2 3 ms 32 ms 1 ms 10.0.0.138 3 14 ms 16 ms 54 ms 89-24-129-142.adsl.tmcz.cz [89.24.129.142] 4 17 ms 14 ms 14 ms 89-24-128-1.adsl.tmcz.cz [89.24.128.1] 5 36 ms 14 ms 15 ms 89-24-129-253.adsl.tmcz.cz [89.24.129.253] 6 14 ms 15 ms 16 ms 89-24-145-241.adsl.tmcz.cz [89.24.145.241] 7 48 ms 17 ms 62 ms 62.141.11.234 8 15 ms 16 ms 28 ms nix4.akamai.com [91.210.16.221] 9 15 ms 14 ms 17 ms a23-63-81-197.deploy.static.akamaitechnologies.c om [23.63.81.197] Trasování bylo dokončeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patasus Odesláno Září 14, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2013 Hmmmm.... C:\Users\Mardolina>tracert 23.61.81.197 Výpis trasy k a23-61-81-197.deploy.static.akamaitechnologies.com [23.61.81.197] s nejvýše 30 směrováními: 1 2 ms 2 ms 4 ms 10.53.1.1 2 2 ms 2 ms 3 ms static-cl188134152001.unet.cz [188.134.152.1] 3 3 ms 3 ms 3 ms cl086061142245.unet.cz [86.61.142.245] 4 4 ms 3 ms 3 ms cl086061165113.unet.cz [86.61.165.113] 5 12 ms 12 ms 11 ms rcpha1-rlkos1.unet.cz [86.61.255.137] 6 12 ms 15 ms 12 ms rlpha1-rcpha1.unet.cz [86.61.255.34] 7 8 ms 10 ms 10 ms te4-4-s259.tr3.pop1.pra.sloane.cz [77.48.21.61] 8 127 ms 126 ms 127 ms 84.116.222.9 9 167 ms 132 ms 131 ms 84-116-131-153.aorta.net [84.116.131.153] 10 125 ms 125 ms 125 ms 213-46-160-177.aorta.net [213.46.160.177] 11 127 ms 127 ms 124 ms uk-lon01b-rd1-xe-7-0-2.aorta.net [84.116.134.33] 12 125 ms 128 ms 127 ms 84.116.133.185 13 123 ms 134 ms 124 ms nl-ams04a-ri2-xe-10-0-0.aorta.net [84.116.130.17 8] 14 128 ms 128 ms 133 ms xe-0.equinix.asbnva01.us.bb.gin.ntt.NET [206.223 .115.12] 15 183 ms 130 ms 130 ms ae-6.r20.asbnva02.us.bb.gin.ntt.net [129.250.3.1 09] 16 129 ms 131 ms 168 ms ae-5.r23.nycmny01.us.bb.gin.ntt.net [129.250.2.1 82] 17 162 ms * 221 ms ae-3.r20.chcgil09.us.bb.gin.ntt.net [129.250.2.4 0] 18 153 ms 153 ms 159 ms ae-1.r06.chcgil09.us.bb.gin.ntt.net [129.250.4.1 46] 19 152 ms 153 ms 153 ms a23-61-81-197.deploy.static.akamaitechnologies.c om [23.61.81.197] Trasování bylo dokončeno. Co to ksakru?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno Září 14, 2013 Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2013 čili cesta je průchozí , data se ztrácej někde cestou zpět, nějaký ♥♥♥♥ třídící pravidlo někde na fw ISP, přísnej firewall, něco divnýho , jednoduše reklamuj - třeba mailem, pošli tracert a vypis pingu - plus kopii třeba mýho tracertu a pingu a je hned jasný že maj problém, musí to najít rychle.. :) tohel se musí vyřešit :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patasus Odesláno Září 14, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2013 Moc díky, máš to u mě. E-mail jsem jim už sesmolil a čekám na zítřejší odpověď (servis prý dělají i v neděli). Jestli mi nepůjde PSNko tak se naseru - dal jsem tam včera 3k na GTAV a PS+ :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
aaischa Odesláno Září 14, 2013 Nahlásit Share Odesláno Září 14, 2013 musí to dopadnout dobře :D takjo pak hod info jak to dopadlo :D od toho tu na foru prece sme :D :psp: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limec Odesláno Září 15, 2013 Nahlásit Share Odesláno Září 15, 2013 tak jsem to uz taky chytil at zije gta5 totalne to ucpava trubky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patasus Odesláno Září 15, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Září 15, 2013 (upraveno) Chytil? :D u mě stále nic, avatary ostatních se nezobrazují a při spuštění hry se automaticky odhlásím (connection to the server timed out). Synchronizace trofejí nefunguje, do Řízení účtu se nedostanu, oficiální Sony Entertainment stránka pro řízení účtu se mi zobrazuje polovičatá takže nemůžu nic měnit. Čekám na odpověď ISP, i když download list chodí tak si alespoň do GTAV snad dnes v 15:00 stáhnu :) (podle twitteru) EDIT: Ještě připomínám, že předtím než se všechno podělalo, párkrát jsem zapínal a vypínal automatický download GTAV z download listu (protože byl původně uveden očekáváný pre-load 13.9.), mohlo by to mít nějakou souvislost? Logicky asi ne, ale i tak... EDIT: Tak avatary se už zobrazili, trofeje se synchronizují, Store funguje jenom na PS3, ale ne na PC....už jsem z toho jelen Upraveno Září 15, 2013 uživatelem patasus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze
Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.