Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Náhlé grafické chyby u her? A modré smrti?


FairyReinix3

Otázka

Ahojte, mám téměř nový ntb HP (I5 2.5Ghz, 8GB ram, Grafika Ati Readon 2GB/nevím jak přesně zjistím jakou už o_o) Win7 a do teď se mi tohle ještě nestalo.. prostě zapnu wow a mám to takové pixely.. Viz screen připojím se do hry a mám tam problém s grafikou.. Už třikrát se mi to seklo a hodilo Modrou smrt.. Nejsem v tom žádný odborník tak se ptám co je špatně? Mám ty grafiky dvě přepínatelné a wow mám na té herní.. Tak nevidím vůbec problém..Bojím se aby s tím něco nebylo přikládám screen .. A ještě je možné přehřátí? Ale nějak extra nehřeje, tak nevím o_o ( Děkuji za každou radu .. kdyby jste chtěli, abych napsal ještě něco tak řekněte, děkuji. E: Zkoušel jsem ho i nechat chvilku aby byl uplně bez vytížení a pak to zapnout pořád stejné i MW2 neběží .. Nechápu Budu vám moc vděčný :-(

http://www.2i.cz/d3e485af7c

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

4 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
na 99% se to prehriva...je jedno jakej mas NTB nejsou delany na hry...ani na ty nenarocny...i pri nich se to zahriva dost...zkus preinstalovat ovladace kouknout na teploty a jestli nemas prach.

Nepřehřívá se i když ho nechám chvilku tak pořád , ale když přepnu grafiku na inteláckou tak to jde normálně ale míń fps, někdo mi už psal, že jsem odvařil grafiku, myslíte, že reklamaci uznají když jsem ji odvařil? :((

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Nepřehřívá se i když ho nechám chvilku tak pořád , ale když přepnu grafiku na inteláckou tak to jde normálně ale míń fps, někdo mi už psal, že jsem odvařil grafiku, myslíte, že reklamaci uznají když jsem ji odvařil? :((

Tak je to dost mozny...tyhle *artefakty* grafiky delaj kdyz se prehrivaj a nebo jsou uz spatny...pak vetsinou nasleduje zamrznuti a nebo spis uz modra smrt.

Uznat by ti to snad meli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze