Vampirus2 Odesláno Říjen 4, 2013 Nahlásit Share Odesláno Říjen 4, 2013 Ahoj, přijde mi zbytečné kupovat hry na PSP, když si je každý stahuje a chtěl bych se zeptat jak na to. Jsem úplný začátečník. Potřeboval bych to krok po kroku. Budu vděčný za každý návod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin2412 Odesláno Říjen 4, 2013 Nahlásit Share Odesláno Říjen 4, 2013 Stačí se kouknout do sekce tutoriály a hned jako první máš návod na flash http://console-forum.net/tema/119700-6-20-6-35-6-39-6-60-pro-c-aktualizace-24-8-2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vampirus2 Odesláno Říjen 4, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Říjen 4, 2013 Díky, mockrát :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vampirus2 Odesláno Říjen 4, 2013 Autor Nahlásit Share Odesláno Říjen 4, 2013 Potřeboval bych ještě neco více pro začátečníky (popis třeba 1-6). Prosím o popis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin2412 Odesláno Říjen 4, 2013 Nahlásit Share Odesláno Říjen 4, 2013 No jako ono to už víc podrobněji nejde, vždyť je to hrozně jednoduché, z tohoto návodu to pochopila i moje kamarádka, která je naprostý počítačový analfabet a je vůbec ráda, že umí zapnout PC. 1) Prostě stáhneš ten custom firmware http://365f842b.linkbucks.com/ 2) Rozbalíš to (pravý klik a rozbalit zde) 3) Připojíš PSP k PC 4) Otevřeš složku PSP/GAME 5) Složky fastrecovery a PROUPDATE, které ti vznikly po rozbalení překopíruješ do toho PSP/GAME 6) Odpojíš PSP od PC 7) V PSP spustíš PROUPDATE a zmáčkneš X a potom O. 8) Toť vše, pokud se ti potom PSP totálně vybije nebo ho vypneš dlouhým podržením vypínače, tak jen spustíš fastrecovery. Tu složku PROUPDATE můžeš s PSP/GAME odstranit, ten fastrecovery tam nech :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Přidej se do diskuze