Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

xbox 360 vs nintendo wii (u)


saguaro85

Recommended Posts

Ahoj,

uvazuju, ze bych partnerovi k vanocum koupila nejakou herni konzoli a nevim, jakou, prosim o radu a zkusenosti, pro co se rozhodnout.

Nejdriv jsem uvazovala o necem do ruky, tedy PSP portable nebo tak neco, ale pak jsem si rekla, ze lepsi by bylo neco, kde jsou pohybove aktivity, jako na xbox s kinnectem a nebo Nintendo WII, popripade WII U.

Co z toho mi doporucite? Nebo klidne i jinou konzoli. Podminkou je, aby byl siroky vyber her a aby to slo (nejlepe pres pc) flashnout, respektive aby tam fungovaly i stazene hry (snad zde nikoho nepohorsim).

U xboxu jsem slysela, ze udajne flashnout jde pouze starsi verze, ktera uz se nova neprodava. Radeji bych nove - brala bych totiz na splatky, v hotovosti muzu dat max 2000 kc a co jsem tak koukala, tak xbox360 s kinnectem vyjde draz i na aukru :(

Jsem absolutni laik, na konzolich nehraju, nevyznam se v nich, proto se obracim na vas, za doporuceni predem dekuji :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Flash jak vy píšete jde udělat na všech xboxech které dnes prodavají ale jsou 2 druhy klasický flash mechaniky kde se vypalují DVD a muže se na live a pak je RGH kde se na live nemůže ale hry se vkladají přímo na hdd.U wii u jde fleshnout jenom ta cast kde se dají hrát hry pro wii a taky jenom s hdd.U xboxu je flash složíty a je potřeba mít vybavení u wii u ne ale bohužel jsi nezahrajete stažené hry pro wii u.Rozhodoval bych se podle toho co rádi hrajete jestli maria,zeldu atp. šel bych do wii popř wii u pokud ne tak xbox ale pokud chcete pohybovky tak jednoznačně něco od nintenda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže to by asi bylo lepsi na ta vypalovana cd ze? Nakolik je to slozite, zvladne si to clovek doma sam? Co jsem tak cetla, tak spis to budeme muset nekam poslat. U nintenda si nezahrajeme stazene? Tak to asi spis xbox?