Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Nový profil


Recommended Posts

Dobrý den, som amatér dneska som si dal spravit RGH do xboxu... študoval som a trápil som sa strašne dlho kým som zistil ako sa dáva stiahnutá hra do xboxu nakoniec som to spravil... stiahol som NHL 14 zapol som ju všetko v pohode a nazačiatku mi napísalo že ak chcem aby sa mi to ukladalo musím byť prihlásený na profil mal som možnosť Vytvoriť nový, Prihlásiť sa do existujúceho alebo preskočit, hrať bez profilu ale nebude sa mi ukladať... spravil som si karieru dal som si jeden zápas potom som to vypal zapal znova a zas mi vyskočilo na výber s tými profilmi a tá kariera ktoru som spravil sa mi neuložila... mám len jeden profil aj to na xlive aj s gold učtom ( xbox mám zopár dní dostal som k tomu aj gold ) ... moja otázka je... ked mám JTAG/RGH možem si spraviť nový profil bez toho aby som dostal ban?...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je v konzoli instalován a nastaven Dashlaunch měl by zabránit připojení k XBL.

Nový profil můžeš vytvořit i v offline režimu.

Konzole s RGH se jinak nesní připojit k XBL pokud není instalován DualNAND (Daemon)

Nový profil je pak potřeba v nastavení FSD vybrat jako primární, aby se při zapnutí konzole tento profil automaticky přihlásil.

(jinak by jsi tak musel udělat vždy manuálně)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace