Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Důvod vybíjení?


Coffee CZ

Otázka

Ahoj,

Před pár tejdny jsem tady řešil jak rozchodit stereo sluchátka http://www.alza.cz/razer-chimaera-gaming-headset-d239659.htm s PS4. Nakonec jsem to vyřešil, ale přijde mi že se strašně rychle vybíjí. Předepsanou délku výdrže baterie mají 12 hodin a mě se vybijí kolem 2 hodin, přitom když jsem je měl na Xboxu a žádný zvuk jsem převádět nemusel, problém jsem neměl. Myslíte, že by převod ze stereo zvuku na optický mohl délku výdrže baterky zkracovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

14 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Tak já už vážně nevim.. Sluchátka jsou 3 dny stará - Alza uznala reklamaci a dala mi na místě nová, ale problém je skoro stejný jako u minulých. Nejradši bych Alze ty sluchátka hodil na stůl a řekl že chci vrátit peníze, ale podle jejich pravidel musejí být sluchátka minimálně 3x reklamovaný, až potom mám nárok na vrácení peněz.. Párkrát to ještě zkusím a jestli nevydrží v kuse alespon 5 hodin tak s Razer už nikdy nic společnýho nechci mít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Mám je asi tejden, ale já jsem už jedny sluchátka(stejné) měl asi rok( záruka na ně furt byla) a potom jsem je vyreklamoval a Alza mi dala úplně nové. Tenhle problém s Alzou jsem řešil už předtím, než jsem to sem napsal a řekli mi, že to nejde, že sluchátka musí mít 3x stejnou závadu, nebo 4x jinou, aby mi mohli vrátit peníze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Ještě než si tohle napsal, sis měl přečíst to, co jsem psal - když vyreklamuješ zboží a oni ti dají jako náhradu ještě nerozbalená sluchátka, vrátit je už nemůžeš jen tak. Právě mám sluchátka jednou vyreklamované. Musím je vyreklamovat bud ještě 2x se stejnou závadou, nebo 3x s jakoukoliv.

Snad mi tu reklamaci vezmou, doufám že převodník, nebo to, že sluchátka používám s PS4 nebude mít na to vliv.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

špatně jsem to pochopil ,myslel jsem že jsi je koupil před týdnem ,ty jsi tedy reklamoval rok staré sluchátka který ti vyměnily za nové a máš je týden doma a při tom harakiri propojení s PS4 ti vydrží kolem 2h nabitý. Skusil bych je co vydrží při klasickém propojení třeba s PC a pokud vydrží nabité znatelně víc,tak bych to přičítal tomu převodu s optiky která vypouští mnohonásobně víc dat ,takže ano tohle propojení může zkracovat výdrž baterie přijímače.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

To si nemyslím že by ten převodník poškodil baterii ,ty první sluchátka si taky používal s tím převodníkem? ...tak znova reklamace ,to už bude 2x stejná závada ,pak bych se modlil aby ty další na tom byly stejně aby vrátili peníze :) do té doby by už měly být na trhu nový sluchátka pro PS4

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Ty první sluchátka měly nejen slabou baterii. Při nabíjení začala dioda na nabíjecím stojanu rychle blikat a dočetl jsem se, že je to něco jako má xbox "red light", takže Alza ani nezkoumala, jestli je baterka zničená, nebo ne.

První sluchátka jsem dlouho nepoužíval a musím říct, že než jsem je zapojil do převodníku, problém s baterkou neměly, ale než jsem je do převodníku zapojil, ležely mi tu asi tak 3,4 měsíce, takže říct kdy to začalo přesně říct nemůžu. Taky rozdíl mezi vydrží baterky u starých sluchátek a těhlech nových je odlišný. Ty stará sluchátka nejdřív držela asi tak hodinu a každým novým nabitím se baterka postupně snižovala až nakonec jsem je nabíjel přes noc a ráno vydržely 5 minut. Tyhle po celonočním nabíjení alespon tu hodinu drží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Na to že píšou až 12h poslechu je hodina sakra málo ,odnes bych je zase reklamovat .Ty první ti vyměnily okamžitě na místě a ani jsi nemusel čekat na reklamaci? To je taky divný,asi vědí že jsou poruchoví a že to výrobce ani neopravuje ale rovnou mění za nové. V hodnocení na Alze lidi píšou že vydrží dlouho nabitý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Tak já už vážně nevim.. Sluchátka jsou 3 dny stará - Alza uznala reklamaci a dala mi na místě nová, ale problém je skoro stejný jako u minulých. Nejradši bych Alze ty sluchátka hodil na stůl a řekl že chci vrátit peníze, ale podle jejich pravidel musejí být sluchátka minimálně 3x reklamovaný, až potom mám nárok na vrácení peněz.. Párkrát to ještě zkusím a jestli nevydrží v kuse alespon 5 hodin tak s Razer už nikdy nic společnýho nechci mít.

Pokud reklamujes do pul roku od koupe, mas narok si vybrat jestli opravu/vymenu za nove nebo vratit zpet penize na to ty sracove, cesky obchodnici lehce zapominaji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0
Pokud reklamujes do pul roku od koupe, mas narok si vybrat jestli opravu/vymenu za nove nebo vratit zpet penize na to ty sracove, cesky obchodnici lehce zapominaji

bohužel si taky nepochopil, nebo nepřečetl můj problém. 1. sluchátka jsem koupil +- rok zpátky. Před pár týdny jsem je reklamoval a dostal nové, které hned po rozbalení blbnou. Na ty druhá sluchátka se ale možnost vrácení do 14ti dnů bez udání důvodu nevztahuje. Myslím, že to není tak těžké pochopit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpověď na tuto otázku...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu