Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Oblivion vyjde na PS3 a PSP - potvrzeno!


UnholyU

Recommended Posts

Oblivion vyjde na PS3 a PSP - potvrzeno!

Důkazem toho, že i na první pohled hodně divoké spekulace mohou být stoprocentně pravdivé, je aktuální informace z amerického Official PlayStation Magazine, která se týká populárního RPG The Elder Scrolls IV: Oblivion. O možnosti, že by se tento úspěšný titul z Xboxu 360/PC mohl nakonec objevit i na PlayStation 3, se v průběhu uplynulých měsíců spekulovalo na základě různých indicií už několikrát. Nyní už se však nejedná o spekulaci, ale stoprocentně relevantní informaci, která se objevila právě ve výše uvedeném magazínu, kde ji vyšťourali redaktoři 1up.

PS3 verze Oblivion nebude podle všeho obyčejným portem, protože nabídne docela solidní množství nového obsahu. Kromě jiného to bude nová frakce zvaná Knights of the Nine, s níž bude spojen masivní quest zahrnující novém lokace, předměty, postavy, zbraně i brnění. Cílem hráče, jako člena výše zmíněné frakce, bude získání titulu Divine Crusader. Příslušníci Knights of the Nine rozhodne nebudou žádní beránci. Na druhou stranu to však nebudou ani zastánci zla. Víceméně by se dalo říci, že jsou to drsní chlapíci s dobrým srdcem, tak jak to dobře známe z hollywoodských trháků.

Oblivionu se však nově nedočkají jenom budoucí majitelé PS3, ale i majitelé handheldu Sony PSP. Na ně čeká titul The Elder Scrolls Travels: Oblivion, který se bude odehrávat v jiném čase a na jiném místě než jeho velký brácha. Podle všeho bude The Elder Scrolls Travels: Oblivion fungovat na stejném principu jako několik let starý TES titul pro N-Gage. Ani pro jednu z výše uvedených nových her zatím neexistuje přesný termín vydání. Dá se však počítat s tím, že vyjdou až příští rok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O čem je Oblivion (či vůbec série TES - protože PSP verze nemá být naštěstí Oblivion ale další dílko do TES série)?

Teď si nejsem jistej jestli je taková otázka myšlena vážně? Tím se nechci nikoho dotknout .Ale hned od tovu lidí po sobě se mi těžko věří.

Jde o jednu z nej RPG sérií. Má svoje mouchy. Některé vlastnosti má lehce specifické, za což ji jedni milují a druzí nesnáší (ne každému vyhovuje vše).

Ale rozhodně jde stále o jedno z nej RPG, které těžko hledá konkurenci (snad jedině Gothic či Kotor - ale ty jsou pořád ddost jiné na to aby je šlo srovnávat formou lepší/horší - ale mylím, že najít 5 lešpích RPG než TES by byl problém)

Hlavní vlastnosti:

1) Každý díl přinesl revoluční grafiku.

2) Hra si zakládá na co největší svobodě - nejsi vázán žádným lineárním dějem. Svět je otevřený od začátku s velkým množstvím vedlejších úkolů a frakcí ke kterým se jde připojit. Dá se to hrát desítky hodit a přitom vůbec nešáhnout na hlavní linii. - někomu se to nelíbí, bývají ze začátku zmateni, protože jsou zvyklí na tom že jim hra pořád říká kam se má jít.

3) Hry z téhle série se vyznačují obrovským světem s hromadou jeskyní, dungeonů, měst, ... k prozkoumání. Projít všechny lokace je snad nemožné (a nebo vyžaduje hromadu času)

Takže se ljde jen těšit. Taková hra prostě na PSP zatím není.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jej ja jsem zhruba po dvaceti hodinach hrani tes morrowindu nejak prestal hrat protoze jsem mel rozdelane asi tak 20 - 30 questu ktere skoro na sebe nenavazovaly tutdiz se mi to desne pletlo ... ale herni zazitek je fakt bombasticky neda se to s nicim srovnavat ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:.Dragunov.:

Ne že chodíš jen po světě. Prostě místo toho aby jsi se držel hlavní linie (kde jis většinou zase hrdina co všechno spasí), tak se můžeš přidat třeba do cechu mágů a plnit pro ně úkoly dokud tě nezvolí svým vůdcem (takových spolků je tam několik - zcela nezávislích na sobě a můžeš plnit úkoly pro všechny z nich). Nebo jen tak kecáš s lidma v městě a u nich taky najdeš spoustu úkolů....

tyhle úkoly jsou na sobě nazávislý. Takže je jen na tobě do kterýho města půjdeš první, který úkoly splníš dřív. A těchto vedlejších úkolů, co nemají s hlavním dějem nic společnýho jsou tam tuny (dá se říct, že hlavní děj je možná sotva 5 procent hry). Takže se dá opravdu hrát desítky hodin, plnit spousty úkolů, stát se hlvou někoika spolků, pomoci spoustě lidem,... a přesto nesáhnout na hlavní děj :-)

Jak psal bobo - není problém mít rozdělaných desítky questů najednou.

Ta svoboda je na tom prostě úžasná - ale kdo jí nečeká je většinou nebyle překvapen (každý díl začíná tím že utečeš z vězení (pokadžý hraješ za jinou postavu v jiné době na jiným místě toho světa...) a jsi lehce naťuknut, koho hledat co se týče hlavního příběhu. Ale vydat se může úplně kamkoliv)

Jinak se to vyznačuje neskutečnou detailností. Nenajdeš tu dveře, který by našli projít. Takže ve městě můžeš (třeba jako zloděj) jít d ovšech domů a v nich projít všechny místnosti. Nikde se nezasekneš. Domy jsou bohatě vybavěný. Ale snad žádnej malej předmět není statickej. podstatě všechno můžeš sebrat (od příborů, svícnů, láhví vína, .....) - prostě krásně ybavenej barák může po tév návštěvě zstat úplnej holobyt :-)

Můžeš přečíst každou knihu - a že jich není málo a jsou pořádně dlouhý (žádný jendostránkový jako v Gothicu nebo jiných hrách) - když vlezeš do větší knihovny nebo knihkupectví, tak tam můžeš strávit desítky hodin jen čtením knih (pochybuju, že někdo vůbec měl trpělivost všechny knížky co tam jsou přečíst).

Od toho se odvíjí i detailní historie toho světa. Najdeš tam desítky knih o minulosti, rasách, co se kdy dělo, kdo kdy a jak vládnul, co se za jeho vlády dělo, náboženství,.... No a vzhledem k tomu, že v každém díle jsi zapleten do míceméně epického dobrodružství, tak dohráním hlavních questů se o hlavním ději dozvíš tak možná polovinu informací. Zbytek si můžeš jako fajnšmekr dohledat v knihách, kde se dozvíš mnohem větší detailnosti a podrobnosti jak té situcaci co jsi řešil vůbec došlo.

Jak jsem říkla - tahle hra má i svoje mouchy. Ale za všechno to co jsem popsal jí je jde v pohodě odpustit. Takhle propracovanou hru s takovou svobodou a pečtem úkolů jen tak nenajdeš. (snad možná GTA? Ale to je maličko jinej žánr)

Bobo:

Moroowind měl lbej dení, že zápisky nerozděloval podle qustů.

Morowind s datadiskama a Oblivion už jsou v tomhle lepší. Zápisky jsou rozdělený přehledně podle úkolů, takže i když poboreš 20 qustů, tak v nich nemáš zmatek a nemusíš sloitě dohledávat koho že to máš jít najít a kam.

EDIT: Je taky třeba uzna, že Oblivion se od Morrowindu trochu odlišil. morowind měl snad stovky questů. Ale jeden jako druhej - "zanes tohle tam.", "zabij tamtotho." Dokončením questů už postava co to zadala přestala být zajímavá, protože už ti nic novýho neřekla ani nedala.

Oblivion šel v tomhle metodou menšího počtu úkolů (snad jen něco přes 150? :-)), menším počtem frakcí ke kterým se jde přidat (myslím že jen 5 místo snad 11cti z Morrowindu). Ale... Každej quest byl delší, mnoehm propracovanější a kupodivu se jim do hodně questů podařilo nacpat originalitu (že už to nabylo jednotvárný jenom zabij, přines). Navíc už dost questů nějak navazovalo.

Spoiler: !!!!!

/plně na začátku se ti vysmívá spoluvězen z protější cely. pak utečeš. Hraješ hru pár desítek hodin. A podaří se ti, že tě mezi sebe třeba přijme temný bratrstvo (takový temní assaini, co vraždí nejlépe bez svědků, a plnění misí skoro někdy připomíná zjednodušenýho Hitmana - vyhnout se strážím, nikoho nezabít, jen vyměnit lék za jed a nepozorovaně zmizet apod Žádný jatka)

A když od nich dostaneš za úkol tohodle vězně zabít v dobře střeženým vězení, aniž by jsi zabil stráže, tak sito vyloženě užíváš a nemůžeš se toho dočkat až toho parchanta sejmeš. :-) Prostě jeden z mých oblíbených úkoů. Fakt se jim podařilo v tobě na začátku zbudit k otmu týpkovi nenávist a pak najednou ti umožní se k němu dostat...

(takový questy v morrowindu chyběly)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne tak ... jak rika glutton morrowind jsem prestal hrat taky kvuli tomu stupidnimu deniku ktery po nekolika hodinach byl naprosto neprehledny a ukoly se tam zapisovaly ledabyle jak se jim chtelo... a projizdet cely denik od konce nekde na zacatek abych se dopidil nejake drobnosti to uz bylo fakt o nervy... jinak diky gluttonovi za podrobne rozebrani svetu. Jinak se ani nedivim ze svet je tak rozsahly protoze prakticky i prvni dil byl na svou dobu perfektne propracovany a ty dalsi dily se uz nabaluji na ty predchozi takze nam vznika opravdu velky svet se vsim vsudy. Jo a ty questy v morrowindu me taky docela stvaly... oblivion jsem fakt nehral takze nevim. :cry: kompik nedava :cry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

presne tak ... jak rika glutton morrowind jsem prestal hrat taky kvuli tomu stupidnimu deniku ktery po nekolika hodinach byl naprosto neprehledny a ukoly se tam zapisovaly ledabyle jak se jim chtelo... a projizdet cely denik od konce nekde na zacatek abych se dopidil nejake drobnosti to uz bylo fakt o nervy... jinak diky gluttonovi za podrobne rozebrani svetu. Jinak se ani nedivim ze svet je tak rozsahly protoze prakticky i prvni dil byl na svou dobu perfektne propracovany a ty dalsi dily se uz nabaluji na ty predchozi takze nam vznika opravdu velky svet se vsim vsudy. Jo a ty questy v morrowindu me taky docela stvaly... oblivion jsem fakt nehral takze nevim. :cry: kompik nedava :cry:

Ono se to nepsalo jek se mu chtělo, ale prostě se to pořád přidávalo nakonec. Pokud jsi plnil víc questů najednou, tak to bylo podle toho prokládaný :-/

No fakt stačil první datadisk a deník se opravil. Hezky šlo zapnou ttřídění podle questů. Zobrazil jsi si jen nedokončený questy, kliknul na jeden a zobraziy se ti jen poznámky k němu - takže žándý zdlouhavý procházení.

Oblivion už to tak měl od začátku. A právě mě překvapil těma questama. Oproti Morrowindu velkej krom dopředu. Až jse mse mnohdy nestačil divit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo jo. Dobře děláš

I když se teda připrav na levelování stěta s hráčem. To je věc na kterou hrozně moc lidí nadává - já to beru jako daň za obrovksou svobodu světa která tě neomezuje v tom kam můžeš jít.

Má prostě svoje výhody i nevýhody:

1) Výhody:

- od samého začátku nejsi limitován tím, že by jsi mohl dělat jen prá lehkých questů. Můžeš se vrhnout do čeho chceš.

- Obtížnost se udržuje stále na stejné úrovni, tkaže se nestane to že by najednou většina dungeonů byla primitivně jednoduchá.

2) Nevýhody:

- Chybí motivace vylepšování postavy - stejně výš že na nějakou neporazitelnou potvoru na kterou by jsi musel trénovat nenarazíš. A ani nejlepší brnění není třeba složitě shánět. Až s tebou svět naleveluje dostatečně vysoko, tak začne padat pravidelně.

- Obtížnost se udržuje stále na stejné úrovni, takže tu není žádná výzva v podobě nějakýho tuhýho bosse :-/

Takž ejde o to, jeslti za výhody odpustíš ty nevýhody.

Já jsem za to vděčnej, protože v Morrowindu jsem byl od 20té úrovně bůh, kterej i nejtěžší potvory kosil jednou ranou. Takhle byl každej souboj pořád riskantní a bylo třeba se snažit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O čem je Oblivion (či vůbec série TES - protože PSP verze nemá být naštěstí Oblivion ale další dílko do TES série)?

....

Takže se ljde jen těšit. Taková hra prostě na PSP zatím není.

KOTOR Gothic a TES! potom este tradicni diablo to sou rpg!

skoda ze jaro je az za takovou dobu

jediny co muzu vytknout oblivionu je ze pokud vite jak funguje herni system a vyuzivate toho tak ste tak nejak moc velky bossaci a jak rekl Glutton tak uz nemate zadnou motivaci pokracovat v boji... ono je to koneckoncu realny zejo starej veteran valecnik si koupi honosnej barak v nejlepsi ctvrti mesta a usadi se. :D :D

zajimalo by me jestli bude Oblivion pro PSP tak modovatelny jako pro PC jestli se na PSP na MS vytvori nejaka slozka do ktere budete moct davat mody to by byl kotel! :P :P :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O čem je Oblivion (či vůbec série TES - protože PSP verze nemá být naštěstí Oblivion ale další dílko do TES série)?

....

Takže se ljde jen těšit. Taková hra prostě na PSP zatím není.

KOTOR Gothic a TES! potom este tradicni diablo to sou rpg!

tak ste tak nejak moc velky bossaci a jak rekl Glutton tak uz nemate zadnou motivaci pokracovat v boji...

zajimalo by me jestli bude Oblivion pro PSP tak modovatelny jako pro PC

1) Ještě Fallout a je to snad kompletní výpis nejlepších RPG (i když t oDiablo se k nim mo nehodí - ne že by to byla špatná hra, ale i přes to že je to RPG, tak je to hodně jinej žánr - prostě rubačka bez důrazu v příběh, jako u ostatních)

2) Je fakt, že tam motivace chyběla. Ale rozhodně mi to v Oblivionu vyhovovalo víc než v Morrowindu. V Morrowindu jsem byl nesmrtelnej velmi rychle. V Olivionu mi to teda nepřišlo. Sice jsem vydržel hodně, ale potvory přituhly taky hodně. Nemít svoje ultimátní brnění (celkovej resist na všechny útoky 85%) a ultimátní meč (každej úder = soul trap na tři vteřiny (Azura star v inventáři jistí neomezený dobíjení) + přenos života z protivníka na mě - takže každej zásah mě vlastně maličko vyléčil) - ale i s touhle ultimátní kombinací byly někdy potíže. Stačilo potkat pár tužších protivníky co uměli paralizovat apod a.

Takže já byl s obtížností Oblivionu spokojen. A tojsem hrál na střední obtnížnost - dát si nejvyšší, tak to bude chtít i vís strategie do soubojů.

3) Obávám se že pluginy tam půjdou. Ale ne jako na PC. Ale tak jako na Xbox = jen ty oficiální placený.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze

Můžete přidat přidat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte úcet, přihlašte se.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním..   Odstranit formátování

  Only 75 emoji are allowed.

×   Váš odkaz byl automaticky načten a vložen..   Zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vymazat obsah

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Vytvořit...

Důležitá informace

Tento web používá k poskytování služeb a k analýze návštěvnosti soubory cookies. Více informací naleznete v Zásady ochrany osobních údajů a Pravidla webu