yoogurt Odesláno Červen 9, 2014 Nahlásit Share Odesláno Červen 9, 2014 Zdravím, jsem úplný nováček, mám X360 vyrobenou 4.2. 2013 a chtěl bych ho flashnout, kopil jsem ho už bez záruky. Známý má také flashnuto a hraje hry z externího HDD. To bych také chtěl - nechci vypalovat. Potřeboval bych spolehlivého flashera, jsem z Č.Budějovic, ale zašlu kamkoliv v republice. Prosím tedy o nějaké info. MOC DÍKY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
astonmark Odesláno Červen 9, 2014 Nahlásit Share Odesláno Červen 9, 2014 Čau já mám RGH od Rendise a jsem spokojený ... originální komponenty dobré časy bootování zkus se s ním domluvit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yoogurt Odesláno Červen 15, 2014 Autor Nahlásit Share Odesláno Červen 15, 2014 Vybral jsem Rendise - zaslání poštou a do tří dnů jsem měl zpět doma - opravdu spolehlivý a rychlý všem doporučuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
astonmark Odesláno Červen 17, 2014 Nahlásit Share Odesláno Červen 17, 2014 Vidíš já ti to říkal :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Draslik161 Odesláno Červenec 19, 2014 Nahlásit Share Odesláno Červenec 19, 2014 Na kolik taková věc výjde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendis Odesláno Červenec 20, 2014 Nahlásit Share Odesláno Červenec 20, 2014 U mě to vychází na 1 300,- Kč - 1 800,- Kč dle revize. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filip Kemza Odesláno Červenec 28, 2014 Nahlásit Share Odesláno Červenec 28, 2014 Zkus na servismax.cz ted tam budu dávat svůj Xbox. Já mám ten starší (elite). Můžeš se jich zkusit poptat jestli by zvládli i ten tvuj a řek bych že určitě :). A máš to podle mě lepší než to dávat někomu cizýmu domů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts