Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

PSN hry


KOSScz

Recommended Posts

Zdravím ještě před koupi studuji psn a zatim sem tam nikde nevyděl ke stažení gta5 pro ps3 a nevím co znamena když je u te hry napsane např bundle nebo tomed trial. A co jsem si všiml tak tam jsou levnějši hry jak třeba např v alze prostě v kamenne prodejně.

Ještě k tomu gta jen abych věděl jestli koupit cd a nebo si nabit psn peneženku a raději bych to stahl nechcu skladovat cd :)

Upraveno uživatelem KOSScz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bundle = balíček, myslí se tim třeba dvě hry za jednu cenu, hra s DLC nebo tak (na PS store je například Call of Duty Ghosts + Season Pass bundle - to je balíček se hrou a Season Passem (DLCčkama), nebo je tam třeba Avatar bundle - čtyři avataři v jednom balíčku).

Timed Trial = to je něco jako demo, v podstatě si stáhneš plnou hru a můžeš jí po určitou dobu hrát na zkoušku (asi hodinu, pokud si dobře vzpomínám) než se tě to zeptá, abys hru koupil.

GTA V bych já osobně koupil na Store, pro tebe bude asi spíš lepší ten disk. Na disku je to o něco levnější a někteří lidi preferujou spíš fyzickou kopii, podle některých to zas na Store "neni úplně tvoje", atd. Hru můžeš půjčovat kamarádům, po dohrání prodat, nemusíš toho tolik stahovat, etc. Ale pokud se ti poškodí disk, máš smůlu.