Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Teploty a čištění.


sordson

Otázka

Ahoj

jakých teplot dosahuje vaše konzole po několikahodinovém hraní? A jak často konzoli rozebíráte a čistítě od prachu uvnitř. V oblasti konzolí jsem nováček a tak mně zajímá, jak často konzoli rozebírat, čistit, eventuelně přepastovávat.

Co se mých teplot týče, používám CFU s nastavením pevné rychlosti větráku - 35% a teploty mi nikdy nepřesahnou 61 stupňů. Pokud bych chtěl tyhle teploty udržet a snížit rychlost otáček, pomůže mi nějak znatelně zakoupení chladiče s více lopatkami?

Díky

sordson;

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 odpovědi na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

už ten standardní má lopatek celkem hodně, 60stupnu je pohodova teplota, záleží taky jaký psko máš, ty první měli 90nm technologii cipu a braly mnohem víc proudu, tedy i víc hřály, novější naopak .. 35% uz je celkem dost tichejch ne ? :) psko mas umisteny tak aby ze vsech stran mohlo dobre vetrat ? pripadne mu udelej zvyseny nožičky...

jinak čistim tak jednou za rok max... spíš často luxuju utírám kolem něj prach a čistim otovory.. což funguje jako prevence dobře, uvnitř je pak celem čisto :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Mam PS3 Slim datecode 0C.

Jojo, spíš to beru tak jakože do budoucna, na konzole jsem z PC přešel před nedávnem a ještě se v tom musím pořádně rozkoukat, takže nevím, jaké teploty jsou optimální, jak často čistit apod. Takže se snažím nasbírat co nejvíce informací hned ze začátku.

Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

u slima to je s teplotou uz lepsi, mam ten uplně první v klidu kolem 62 v zatezi do 75, vetracky bezej max na cca 70%, a nijak mu to nevadí, jenom u mě nahrál určo stovky hodin.. procesory v notebooku leckdy behaj bezne n a90°C a nicemu to nevadi, kdyz sou na to vyrobený :) takze to určo bude v pohodě :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidej se do diskuze