Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Jak rozjed vypálenou hru

Heluška

Otázka

Ahoj, stáhla jsem si hru ze stránky xboxpark. Podlé návodu na té stránce jsem ji rozbalila a vypálila na DVD+R DL. Dala jsem DVD do xboxu, po načtení se objevilo Play Game. Kliknu na to, objeví se černá obrazovka a po pár sekundách se to vráti do xbox menu. Nevíte náhodou někdo kde se stala chyba?:cry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

13 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

• 0
Tak co používáš za vypalovačku??? A zkoušela jsi hru nainstalovat na HDD???Předpokládám že jsi hru projela přez ABGX360 ???? Jde to i po vypálení jen místo Files nastavíš vypalovačku jinak se nic nemění ...

Vypálila jsem to přes program imgburn. Jsem v tomhle začátečník, takže se v tom nevyznám. Udělala jsem to podle video návodu přesně jak tam bylo ukázano. Pokud ti to nevadí, že bys mi poradil postup, jak to udělat, co změnit atd.

Odkaz ke komentáři

• 0

No ja ti klído poradim ... Ale video návodu sem viděl taky hodně a nakonec sem zkoušel rač sám 50ks DVD šlo do koše než sem nato přišel ale je složitý že nic nenapíšeš jako odpověd na mé dotazi . Takže jak mám tušit co jsi udělala špatně??? jde oto že musíš na korektní vypáleni mít nějaké nastavení. Imigburn je t sám o sobě kničemu potřebuješ mít flashlou mechaniku (vypalovačku) dál Verbatimi což asi máš . A nastavení tu najdeš toho Imig burnu jako nic mě funguje uplně parádně ... A to by sem ti chtěl zduraznit že musíš mit hru ošetřenou ABGX 360 a hned po vypaleni to zkusit zkontrolovat aby jsis nezabanovala konzoli ;) Takže začnem od začátku co máš za mechaniku k vypalování a co jsi pálila???

Odkaz ke komentáři

• 0

XGD3 verze a vypaluje se Lite-on Ihas 124 B nebo podobným typem Jiné než B jse Flashuji programem Burnemax Payload Tool . Nebo mas Jinou vypalovačku??? A Jestli nepoužíváš správnou vypalovačku tak ti to vživotě korektně nevypáli jinak zkus Kprobe a zadej sem vypsané hodnoty z tohoto programu jinak nastavení pro jistotu