g00dFeLLa´z Posted December 17, 2007 Report Share Posted December 17, 2007 Zdravím. Chtěl jsem se zeptat, 23.11. jsem předal u Vodafone Ústí nad Labem svůj mobil k opravě a tam mi babka řekla, že mají ze zákona 30 dní, ale neřekla mi co po těch 30ti dnech můžu a na co mám nárok. Pár lidí mi tu už v ShoutBoxu psalo, že bych měl nárok dokonce na nový telefon, nebo na vyplacení peněz. Jak to teda je? Má s tím někdo zkušenosti? Díky moc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kachnak Posted December 17, 2007 Report Share Posted December 17, 2007 po 30-ti dnech mas narok na vraceni penez... to je to co ti muzu rict ja proste tam muzes nabehnout a rict jim ze chces prachy ale kdyz je to u vodafone tak oni se postaraji o to by si dostal telefon :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuzy Posted December 17, 2007 Report Share Posted December 17, 2007 Zdravím.Chtěl jsem se zeptat, 23.11. jsem předal u Vodafone Ústí nad Labem svůj mobil k opravě a tam mi babka řekla, že mají ze zákona 30 dní, ale neřekla mi co po těch 30ti dnech můžu a na co mám nárok. Pár lidí mi tu už v ShoutBoxu psalo, že bych měl nárok dokonce na nový telefon, nebo na vyplacení peněz. Jak to teda je? Má s tím někdo zkušenosti? Díky moc! Čus... Podle zákona má prodejce 30 dní na vyřízení reklamace. Pokud nebude telefon opravenej do 30ti dní od data podání reklamace, tak máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Z toho plynou následující řešení: 1. Vrácení peněz v plné výši 2. Výměna za bezvadný výrobek (nemusí být nový), nebo za výrobek odpovídající kvality a výkonu. Může se stát, že máš telefon 2 roky a poslední měsíc se Ti podělá tak, že budeš chtít novej, ale už nebude v nabídce. Každej prodejce má takový tabulky, nebo tak něco a podle toho Ti dá vybrat, jestli chceš novej - jinej telefon. To je asi tak všechno. Některý firmy dělají to, že když jim výrobek přineseš do 7 až 10 ti dní, tak Ti vrátí peníze, nebo vymění za jinej. Ale to je jenom jejich dobrá vůle. ZUZY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
will Posted December 17, 2007 Report Share Posted December 17, 2007 ¨mě dali novej mobil.......a nomálně chtěli že mám počkat do šesti do večera.....že 30 dní bude až v šest večer.......a v šest večer mi dali novej.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kachnak Posted December 17, 2007 Report Share Posted December 17, 2007 ¨mě dali novej mobil.......a nomálně chtěli že mám počkat do šesti do večera.....že 30 dní bude až v šest večer.......a v šest večer mi dali novej.......... :D :D :D sorry za OT ale ja si nemuzu pomoct ze demence lidi muze byt az takova...nebo spis demence zakonu?? no i kdyz za nemi stoji taky lidi... proste lol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g00dFeLLa´z Posted December 17, 2007 Author Report Share Posted December 17, 2007 Čus...Podle zákona má prodejce 30 dní na vyřízení reklamace. Pokud nebude telefon opravenej do 30ti dní od data podání reklamace, tak máš nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Z toho plynou následující řešení: 1. Vrácení peněz v plné výši 2. Výměna za bezvadný výrobek (nemusí být nový), nebo za výrobek odpovídající kvality a výkonu. Může se stát, že máš telefon 2 roky a poslední měsíc se Ti podělá tak, že budeš chtít novej, ale už nebude v nabídce. Každej prodejce má takový tabulky, nebo tak něco a podle toho Ti dá vybrat, jestli chceš novej - jinej telefon. To je asi tak všechno. Některý firmy dělají to, že když jim výrobek přineseš do 7 až 10 ti dní, tak Ti vrátí peníze, nebo vymění za jinej. Ale to je jenom jejich dobrá vůle. ZUZY Odkaď tohle prosímtě víš? A jinak... Co když mi zavolají 24.12., že si tam mám dojít? Jak jim dokážu,že mi to zavolali až 24. místo 23. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petersss Posted December 18, 2007 Report Share Posted December 18, 2007 He myslím že dnes je v tom takovej bordel že jim bude úplně jedno že ti ho daj o týden dýl.Dnes je to normální.Ale oťuknout je můžeš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xDante1986 Posted December 18, 2007 Report Share Posted December 18, 2007 Odkaď tohle prosímtě víš?A jinak... Co když mi zavolají 24.12., že si tam mám dojít? Jak jim dokážu,že mi to zavolali až 24. místo 23. ? to máš smůlu pokud je po 30 dnech prodejna zavřená...tzn 23. - 24-26 je státní svátek...takže si ho vyzvedneš až 27. prosince Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g00dFeLLa´z Posted December 18, 2007 Author Report Share Posted December 18, 2007 to máš smůlu pokud je po 30 dnech prodejna zavřená...tzn 23. - 24-26 je státní svátek...takže si ho vyzvedneš až 27. prosince 25. - 26. je státní svátek! Jestli ty máš prázdniny, tak to neznamená, že je státní svátek. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baiba Posted December 18, 2007 Report Share Posted December 18, 2007 http://www.legis.cz/web/news_view.php?vzory=reklamace-vyrizeni-problemove-reklamace Tu je to celkem slusne popsano. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuzy Posted December 19, 2007 Report Share Posted December 19, 2007 Odkaď tohle prosímtě víš?A jinak... Co když mi zavolají 24.12., že si tam mám dojít? Jak jim dokážu,že mi to zavolali až 24. místo 23. ? Čus... Vím to, protože jsem dělal v TMobilu a dělal jsem mimo jiný i reklamace. Nicméně tohle je normálně občansko právní zákoník. Co se týče toho, že Ti zavolají, nebo ne tak je to jednoduchý. Ten telefon jim přijde na prodejnu a je tam normálně protokol o tom, kdy jim ho nějaká sběrka, nebo jiná firma předala na prodejnu. Myslím si, že ale prodejce není povinnej Ti dát vědět, že ten telefon máš k vyzvednutí. Ale tímhle si nejsem jistej. ZUZY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuzy Posted December 19, 2007 Report Share Posted December 19, 2007 :D :D :D sorry za OT ale ja si nemuzu pomoct ze demence lidi muze byt az takova...nebo spis demence zakonu?? no i kdyz za nemi stoji taky lidi... proste lol Čus... Co bys dělal, když by za Tebou přišel člověk do práce v 15:00 a byl by to 30 den od podání reklamace a chtěl vyměnit telefon. Ty bys mu ho vyměnil a večer tak v 17:59 by Ti minutu před zavíračkou přinesl nějakej posel telefon z opravy. Peníze by byly vráceny zákazníkovi a Ty bys měl telefon z opravy... Prostě nebyly splněny zákonný náležitosti pro odstoupení od kupní smlouvy a Tys zákazníkovi neměl vrátit peníze = pěkně jsi si vydělall :-) Proto je nejlepší jít do prodejny až 31. den po podání reklamace a je to. ZUZY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g00dFeLLa´z Posted December 19, 2007 Author Report Share Posted December 19, 2007 Okey,díky všem! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Electropunker Posted December 19, 2007 Report Share Posted December 19, 2007 Delam v praci reklamace a proste pokud vec neprijde do 30 dnu davame penize nebo jiny vyrobek za stejnou cenu. Pokud vyrobek do 30 dnu prijde tak ho vracime zakaznikovi az si pro nej prijde, takze proste tam jdi po tech 30 dnech a bud dostanes novej mobil nebo prachy, nebo pravenej ten tvuj. Nic jineho neres Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g00dFeLLa´z Posted December 19, 2007 Author Report Share Posted December 19, 2007 Delam v praci reklamace a proste pokud vec neprijde do 30 dnu davame penize nebo jiny vyrobek za stejnou cenu. Pokud vyrobek do 30 dnu prijde tak ho vracime zakaznikovi az si pro nej prijde, takze proste tam jdi po tech 30 dnech a bud dostanes novej mobil nebo prachy, nebo pravenej ten tvuj. Nic jineho neres A co když jim to přijde 31 den a budou mi to chtít dát a já řeknu,že chci novej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anonymous_ Posted December 19, 2007 Report Share Posted December 19, 2007 A co když jim to přijde 31 den a budou mi to chtít dát a já řeknu,že chci novej? tak dle toho zda jsi tam byl den predem pokud ne, mohou rict ze to tam na tebe ceka od 30. a nemuzes ani ceknout, pokud tam prijdes 30. a reknou ze nic, nebo ze ti daj prachy a 31. ti reknou ze maj tvuj tel. tak mas z pravnickeho hlediska na prachy/novy vyrobek v te cene ;) ale to uz by asi byla popotahovanice u soudu a musel by jsi dokazovat ze to toho 30. opravdu nemeli etc.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g00dFeLLa´z Posted December 21, 2007 Author Report Share Posted December 21, 2007 Tak jsem se konečně dočkal a asi před 15 minutama mi volala slečna,že se jim něco v servisu nepodařilo najít (součástka),takže mám prý nárok na nový telefon nebo jiný a nebo peníze. Ale,že k tomu potřebuje doklad o koupi (kolik stál atd.) jenže já ten doklad nemám. Volal jsem tomu klukovi od kterýho mám telefon a ten mi řekl,že ten tel. kupoval jeho otec přes firmu na účetnictví,takže ten doklad prý mít nebudu. A že prej ten telefon kupoval jako něják přes paušál... PROSÍMVÁS! Musím ten doklad mít,nebo stačí když jí řeknu,že jsem ho někam založil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuzy Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 Tak jsem se konečně dočkal a asi před 15 minutama mi volala slečna,že se jim něco v servisu nepodařilo najít (součástka),takže mám prý nárok na nový telefon nebo jiný a nebo peníze. Ale,že k tomu potřebuje doklad o koupi (kolik stál atd.) jenže já ten doklad nemám. Volal jsem tomu klukovi od kterýho mám telefon a ten mi řekl,že ten tel. kupoval jeho otec přes firmu na účetnictví,takže ten doklad prý mít nebudu. A že prej ten telefon kupoval jako něják přes paušál...PROSÍMVÁS! Musím ten doklad mít,nebo stačí když jí řeknu,že jsem ho někam založil? Čus... Ten doklad je docela důležitej a podle toho se určuje cena toho telefonu. Nicméně můžeš říct, že jsi ho ztratil a ať ho zkusí najít v počítači. U Vodafone by to neměl být problém. Nejsem si na 100% jisej, jak to budou řešit, ale myslím si, že Ti nabídnou jinej telefon. ZUZY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g00dFeLLa´z Posted December 21, 2007 Author Report Share Posted December 21, 2007 Jo paní mi řekla,že to tedy půjde,ale další problém... Nemám k telefonu poutko a 64MB... Myslíš,že by šlo kdybych jí místo toho dal 1GB kartu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SEMRY Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 S tímhle jsem se už párkrát setkal, když tam telefon dáváš dostaneš potvrzení,(musí tam bejt datum:!:) po uplynutí 30 dnů pokud ti nekontaktují nebo ten telefon nemají, máš nárok na odstoupení od smlouvy tj: musej ti vrátit peníze nebo ti dát novej telefon. Pokud ovšem řekneš že chceš peníze musej ti dát peníze. Hlavně se s nima nemazat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g00dFeLLa´z Posted December 21, 2007 Author Report Share Posted December 21, 2007 Díky za rady zejtra ráno tam jedu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xDante1986 Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 pokud vím jejich povinností není ti vše oznamovat.....pokud se o ten telefon sám nepřihlásíš tak těžko uplatíš těc h 30 dnů jak říkal anonymous Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SEMRY Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 pokud vím jejich povinností není ti vše oznamovat.....pokud se o ten telefon sám nepřihlásíš tak těžko uplatíš těc h 30 dnů jak říkal anonymous Není třeba to řešit, slušný servis to zavolá. Přece tam nebudu každej den se chodit ptát ne? Pokud ovšem přijdu po 30 dni a budu chtít telefon a telefon nebude na místě chci peníze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zuzy Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 Jo paní mi řekla,že to tedy půjde,ale další problém...Nemám k telefonu poutko a 64MB... Myslíš,že by šlo kdybych jí místo toho dal 1GB kartu? Čus... Musíš pochopit jednu věc a sice, že tý ženský nejde o to aby měl ten telefon kartu atd. Jí jde o to, že chceš ten telefon vrátit a ona chce všechno tak, jak to bylo prodáno. Takže výměna karty 64 MB za 1 GB je jí k ničemu. Normálně tam prostě zajdi, dej jí to na stůl a řekni jí, že to je všecho, co máš. Ona si s tím nějak poradí, ale myslím si, že to nebude takovej problém, jak z toho dělá. Když by dělala ofuky, tak jí řekni, že jsi reklamoval telefon a ne poutko a kartu. Že to byly pro Tebe nepotřebný věci a že to prostě nemáš. ZUZY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g00dFeLLa´z Posted December 21, 2007 Author Report Share Posted December 21, 2007 Čus...Musíš pochopit jednu věc a sice, že tý ženský nejde o to aby měl ten telefon kartu atd. Jí jde o to, že chceš ten telefon vrátit a ona chce všechno tak, jak to bylo prodáno. Takže výměna karty 64 MB za 1 GB je jí k ničemu. Normálně tam prostě zajdi, dej jí to na stůl a řekni jí, že to je všecho, co máš. Ona si s tím nějak poradí, ale myslím si, že to nebude takovej problém, jak z toho dělá. Když by dělala ofuky, tak jí řekni, že jsi reklamoval telefon a ne poutko a kartu. Že to byly pro Tebe nepotřebný věci a že to prostě nemáš. ZUZY Opravdu ti moc děkuju! Za všechno,že jsi mi pomáhal. Zítra tam jedu a něják už to pořeším... Vážně ti děkuju. Posílám ti všechny moje points (823),i když jich moc není. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.