Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Flashování mechaniky Benq VAD6038


Miki

Otázka

12 odpovědí na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0
us ste nekdo delal flash tyhle mechniky

ja to flashoval podlle navodu co jsem tu nasel a uplna pohodicka,za 40min bylo hotovo:wohow:,nejdriv jsem tam dal rychlost mechaniky 2x,ale po 2dnech jsem tam dal 5x,na tu 2x to bylo nadherne tiche,ale nacitani her a animaci bylo dlouhe a animace trhane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

Já včera kámošovi, rychlost 8x a bylo to taky pěkně tichý. Jenom nám to trvalo o pár hodin víc, párkrát jsme se zasekli, ale teď už bych to zvládl za posezení :) Není to nic složitýho, jenom se musíš ještě před rozmontováním ujistit, že máš šoubovák torx 10, aby jsi pro něj nemusel jezdit uprostřed akce do města jako my :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0

ja to delal taky podle toho navodu co sem nekdo dal......sice jsem to neudelal za 40min, ale udelal... mel jsem nejaky problemy pravdepodobne zpusobene chipsetem a ten navod neni, alespon v mem pripade uplne presnej. Musel jsem si od kamose pujcit nforce500 na tom to jde, ale..... treba po nacteni FW normalne muzete pokracovat v nahravani upraveneho, ale tady zacne naoko zapisovat bank 1 a u banku 2 zasek :-D to se mi zastavilo srdce :-) nic restart a pak jen zapsani noveho FW a OK :-) nedalo mi to a zkusil jsem to znova a zasek ve stejnem miste pak restart flash a ok :-) dale jsem si treba pustil samostatne dosflash na zjisteni adresy SATAX, ktery tedy na nekterych chipsetech iprep zapise spatne hodnoty a ty se pak musi rucne prepsat v tech batch souborech. Daleko jednodussi cesta je pouzit dosflash a vse si upravit sam a vynechat iprep. usetri to par lidem spoustu casu pokud bych tohle vedel byl bych hotovej za 30min i s rozebranim 360 :-) na druhou stranu jsem si ten problem vyresil sam a zase se neco noveho naucil :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • 0