Johnnik Odesláno Duben 19, 2015 Nahlásit Share Odesláno Duben 19, 2015 Zdravím, jsem s playstationem naprostý začátečník a mám takový dotaz. Koupil jsem na bazaru ps4 a bohužel tam zůstal jedne účet na kterém je nastavený, že je primární. A nejde tím pádem nijak vymazat. Je nějaká možnost jak se toho zbavit, abych tam měl účet jenom já? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yanek71 Odesláno Duben 20, 2015 Nahlásit Share Odesláno Duben 20, 2015 Normálně si přihlaš svůj a ten druhej vymaž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johnnik Odesláno Duben 20, 2015 Autor Nahlásit Share Odesláno Duben 20, 2015 No já tam mám právě nastavený už svůj účet, taky jako primární. A když chci vymazat ten co tam je, tak mi to napíše že je nastavený jako jeho hlavní PS4 a ptá se mně jestli to chci deaktivovat, když dám že ano, tak mi to napíše že to nelze, že se musím na ten účet přihlásit pomocí PSN a tam to deaktivovat ručně. Proto nejde nahrát tovární nastavení a nic jiného... :-/ Já vím, že asi o nic nejde, ale chtěl bych to mít čisté.... :-( Je ještě nějaká možnost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maku_CZ Odesláno Duben 20, 2015 Nahlásit Share Odesláno Duben 20, 2015 Co kontaktovat majitele co ti prodal konzoli aby ti dal heslo abys mohl udelat deaktivaci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johnnik Odesláno Duben 20, 2015 Autor Nahlásit Share Odesláno Duben 20, 2015 No to by asi bylo nejlepší, ale já jsem už třetí majitel ps4 :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maku_CZ Odesláno Duben 20, 2015 Nahlásit Share Odesláno Duben 20, 2015 To te nepusti udelat tovarni nastveni ani s tevho uctu jak jsi na nem prihlaseny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...