Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
  • 0

Vypalování na dvd Verbatim. Prosím poraďte


icedee1468628955

Otázka

Dobrý den. Jsem začátečník a proto prosím o rady jak na vypalování stažených her z torrentu.

Popíšu co jsem se zatím naučil.

Koupil jsem xbox 360 s flashem 3.0 (včetně nějakých vypálených her na DVD Verbatim +

Majitel mi řekl že si mohu vypalovat hry sám, lae už nevěděl jak protože vypálené kupoval.

Proto jsme si přečetl pár fór a shlédnul pár videí a zatím jsem udělal toto.

1. Nainstaloval jsem si do PC program uTorrent 2.2.1

2. stahnul jsem pár her

3 nainstaloval jsem si vypalovací program ImgBurn

a teď to nejdůležitější. Co mám vlastně na DVD vypálit. Když stahnu hru, tak složka hry nemá jen jeden soubor .ISO nebo soubor .DVD ale obsahuje například 4 soubory a to tyhle:

zry-ksucd1 (.dvd)

zry-ksucd1 (.iso)

zry-ksucd2 (.dvd)

zry-ksucd2 (.iso)

znamená to že mám vypálit na jedno DVD Verbatim soubor: zry-ksucd1 (.dvd) a pak na druhé DVD Verbatim soubor (.dvd) nebo to můžu vypálit všechno na jedno DVD Verbatim nebo mám raději vypalovat soubory .iso. Soubory .iso jsou i co se týká v počtu gigabajtů větší. soubory .d.d mají jen pár kilobajtů.

Pak jsme stahnul hru a ta má celkem 60 souborů. Tak nevim jak to mám vypalovat jestli nějak všechno načíst nebo nejprve vše rozbalit, nevím co prostě s tim, aby se mi vypálila hla na DVD Verbatim. Poraďte prosím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1 odpověď na tuto otázku

Recommended Posts

  • 0

Ještě před vypalování chybí nastavit IMGBurn, 2. Mít vhodnou mechaniku pro vypalování, 3. Před vypálením zkontrolovat ISO v ABGX, které musi byt také správně nastavené.

složka s hrou většinou obsahuje ISO soubour a textový, který ma par Kb a nese nějaký patch.

pracuje se s ISO souborem

pri výběru ISO souboru v IMGBurn se zvolí ten malý textový, IMGBurn si sám natáhne ISO.

to si ostatně musíš vždy kontrolovat, podle velikosti zobrazené v ImgBurn,